Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 64612 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Flatreal
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048800 indlæg i 99721 emner
0 nye indlæg i dag
Muddii skrev:Kommer an på hvad du vil ændre.
og nej det ik en dum ide at træne det under cut.
Cut = så er du bare i kaloreUNDERSKUD. ik andet Enkelt. !
det ik noget med at kører 20 gentagelser for at " markere"
Muddii skrev:Kommer an på hvad du vil ændre.
5teensig skrev:Muddii skrev:Kommer an på hvad du vil ændre.
Underskud=mindre energi= mindre styrkefremgang. Det vil klart være en fordel at køre det under bulk.
Jeg prøvede det også engang, og det hjalp ikke det store.
wager skrev:jeg kørte præcis det program, og steg 15-20kg så ville råde dig til at lade vær med at ændre på detihvertfald ikke ændre på bryst, triceps øvelserne
Jyden fra vest skrev:Jeg hiver lige den her frem, og citere et spørgsmål:
1. Hvis jeg ikke har mulighed for en spotter hvordan skal jeg så udføre de negative reps? Og hvis det ikke kan lade sig gøre, kan programmet så have effekt uden anvendelse af negative reps?
p0peye skrev:Jyden fra vest skrev:Jeg hiver lige den her frem, og citere et spørgsmål:
1. Hvis jeg ikke har mulighed for en spotter hvordan skal jeg så udføre de negative reps? Og hvis det ikke kan lade sig gøre, kan programmet så have effekt uden anvendelse af negative reps?
Dont be a sizzy and ask the others.
Jyden fra vest skrev:p0peye skrev:Jyden fra vest skrev:Jeg hiver lige den her frem, og citere et spørgsmål:
Dont be a sizzy and ask the others.
Svært når man ofte træner eftter lukketid grundet arbejde..
Bloch356 skrev:jeg forstår det ikke helt. der står bare "bænkpres" men er det så bare almindelige flat bench eller hvad?
Tak for svar
Bloch356 skrev:og ikke noget bænk med håndvægte eller decline bench eller incline bench ?
hr hjort skrev:kan man bruge samme princip, til de andre kongeøvelser ? BOR, dødløft og Squat ?
Bloch356 skrev:tænkte på om det ville være bedre hvis men tog flere repetitioner ? sådan omkring de 10-16 ? har bare læst mig frem til at det giver mere "mass" at tage fx 12 repetitioner end 6-8?
Bloch356 skrev:tænkte på om det ville være bedre hvis men tog flere repetitioner ? sådan omkring de 10-16 ? har bare læst mig frem til at det giver mere "mass" at tage fx 12 repetitioner end 6-8?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster