Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63470 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048392 indlæg i 99706 emner
0 nye indlæg i dag
Kæmperen skrev:Tillykke med de 19 forleden.
Løbetræner du ikke mere, eller er det kun styrketræning der er på tapetet i øjeblikket?
Kan se du har løbet en vild hurtig 6 km.
chrizzle skrev:HST
10 reps træningen i dag.. lørdag bliver sidste 10 reps pas, så er det tid til 5'erne. Bliver godt.
Træningen kørte ok, har desværre ikke meget tid i aften heller.
mr.unstoppable skrev:chrizzle skrev:HST
10 reps træningen i dag.. lørdag bliver sidste 10 reps pas, så er det tid til 5'erne. Bliver godt.
Fantastisk log du fyrer af her.. Hvis du ikke har så meget tid, så kunne du jo lave et dokument hvor du skriver dine øvelser ned i og med kilo osv. så tager det jo kun 2 min at rette det til med nye kilo og reps efter hvert træningspas
chrizzle skrev:mr.unstoppable skrev:chrizzle skrev:HST
Fantastisk log du fyrer af her :D .. Hvis du ikke har så meget tid, så kunne du jo lave et dokument hvor du skriver dine øvelser ned i og med kilo osv. så tager det jo kun 2 min at rette det til med nye kilo og reps efter hvert træningspas :)
Ironi er altid godt :P Jeg skal nok få opdateret noget mere her de kommende uger, da der kommer lidt ferie og afslapning i form af kun 2-3 afleveringer :)
butler skrev:chrizzle skrev:mr.unstoppable skrev:chrizzle skrev:HST
Fantastisk log du fyrer af her :D .. Hvis du ikke har så meget tid, så kunne du jo lave et dokument hvor du skriver dine øvelser ned i og med kilo osv. så tager det jo kun 2 min at rette det til med nye kilo og reps efter hvert træningspas :)
Ironi er altid godt :P Jeg skal nok få opdateret noget mere her de kommende uger, da der kommer lidt ferie og afslapning i form af kun 2-3 afleveringer :)
ja der mangler lidt update. ellers fin træning du ligger for dagen. =D>
butler skrev:sikke noget lort. har desværre ikke været forbi din log i nogle dage, så har ikke set du var gået ned med halsbetændelse. total røv midt i en cyklus.nå men det er da godt at se at du er i bedring.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster