Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66785 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049882 indlæg i 100472 emner
2 nye indlæg i dag
Almond skrev:Hvordan er muskelopdelingen i splittet?
ckp2906 skrev:.. Må skuffe igen.. Troede jeg skulle til at logge igen, men starter et forløb med Thomas Busted fra imorgen, så det self ikke tilladt at logge mad og træninger.. Men der ville komme updates ang vægt, billeder og styrke. Tænker billedupdates hver anden uge.
Xander93 skrev:ckp2906 skrev:.. Må skuffe igen.. Troede jeg skulle til at logge igen, men starter et forløb med Thomas Busted fra imorgen, så det self ikke tilladt at logge mad og træninger.. Men der ville komme updates ang vægt, billeder og styrke. Tænker billedupdates hver anden uge.
Det kommer sgu til at blive spændende og følge din fremgang.
Det kommer ikke til at blive sjovt, når vi mødes til en træningen engang, du smadrer mig jo for vanvittigt... Som altid x)
ckp2906 skrev:Xander93 skrev:ckp2906 skrev:.. Må skuffe igen.. Troede jeg skulle til at logge igen, men starter et forløb med Thomas Busted fra imorgen, så det self ikke tilladt at logge mad og træninger.. Men der ville komme updates ang vægt, billeder og styrke. Tænker billedupdates hver anden uge.
Det kommer ikke til at blive sjovt, når vi mødes til en træningen engang, du smadrer mig jo for vanvittigt... Som altid x)
Argh, du bør da meget gerne være en del stærkere end mig
Xander93 skrev:ckp2906 skrev:Xander93 skrev:ckp2906 skrev:.. Må skuffe igen.. Troede jeg skulle til at logge igen, men starter et forløb med Thomas Busted fra imorgen, så det self ikke tilladt at logge mad og træninger.. Men der ville komme updates ang vægt, billeder og styrke. Tænker billedupdates hver anden uge.
Argh, du bør da meget gerne være en del stærkere end mig
I dunno... Anyways er min form ikke super, og kommer da ikke til at overhæle dig nu med den træner du har ;-)
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster