Rasmuskrogh skrev:35,5 reps med 90 kg er da også okay, lolol. Er hånden rask?
LOL jeg overvejede at komme med samme kommentar tidligere.
Du er en stærk lille fyr Kristian - og flot
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63513 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048409 indlæg i 99707 emner
2 nye indlæg i dag
Krede90 skrev:Jegermads skrev:Vi kan jo altid lave skæg-konkurrencen. Jeg er allerede i gang på 2. uge. Det er flot. Det ved jeg at dit også bliver.
En konkurrence jeg meget gerne vil deltage i. Men kan vi lave en med dun i stedet for?
Jegermads skrev:Krede90 skrev:Jegermads skrev:Vi kan jo altid lave skæg-konkurrencen. Jeg er allerede i gang på 2. uge. Det er flot. Det ved jeg at dit også bliver.
En konkurrence jeg meget gerne vil deltage i. Men kan vi lave en med dun i stedet for?
Dun duer ikke. Jeg kan kun få stål-skæg. Men det kan godt ske vi må udsætte det. Jeg skal være stjernen i en film i næste uge, så må jeg hellere være pæn og nybarberet. Du kan selvfølgelig bare tyvstarte.
Dahlen skrev:Hvad er det for et film projekt? En ny desperat måde at tjene penge på til studiet?
KRØLLE P skrev:Rasmuskrogh skrev:35,5 reps med 90 kg er da også okay, lolol. Er hånden rask?
LOL jeg overvejede at komme med samme kommentar tidligere.
Du er en stærk lille fyr Kristian - og flot
Jegermads skrev:Krede90 skrev:Jegermads skrev:Vi kan jo altid lave skæg-konkurrencen. Jeg er allerede i gang på 2. uge. Det er flot. Det ved jeg at dit også bliver.
Dun duer ikke. Jeg kan kun få stål-skæg. Men det kan godt ske vi må udsætte det. Jeg skal være stjernen i en film i næste uge, så må jeg hellere være pæn og nybarberet. Du kan selvfølgelig bare tyvstarte.
Dahlen skrev:Det ser satme godt ud. Hvor er det du træner der?
Krede90 skrev:Dahlen skrev:Det ser satme godt ud. Hvor er det du træner der?
Tak. Det er på HMI (efterskole) der ligger 500m væk fra højskolen. Det er intet særligt, men de har power rack.
Jegermads skrev:Krede90 skrev:Dahlen skrev:Det ser satme godt ud. Hvor er det du træner der?
Tak. Det er på HMI (efterskole) der ligger 500m væk fra højskolen. Det er intet særligt, men de har power rack.
Heh det ligner et loftrum, eller et hjørne-badeværelse. Det er fedt at du træner i komplet stilhed. Har du mikrofon på?
Dahlen skrev:Haha hvor fanden kom den fra?
Var det lige et impuls maraton?
KRØLLE P skrev:Fuck hvor er det nice lavet !! Det er altså ikke alle der lige kan rive en maraton op af hatten uden løbetræning overhovedet![]()
Stærkt gået ! Tunge squats må være vejen frem.
Dahlen skrev:Imponerende er det ja. Jeg håber det gav gode penge til Tanzania så![]()
Hvordan har kroppen det idag?
Jegermads skrev:Hold ta op den nyhed varmer i min trus! Det er lige i min ånd. Det kunne kun have været endnu bedre hvis du havde trukket i cykelskoene og løbet. Du skal selvfølgelig Sqaut'e i morgen. Jeg vil gerne røre ved dine ben. Spiste du meget undervejs? Og tissede? Og hvordan var ruten?
Jegermads skrev:Hold ta op den nyhed varmer i min trus! Det er lige i min ånd. Det kunne kun have været endnu bedre hvis du havde trukket i cykelskoene og løbet. Du skal selvfølgelig Sqaut'e i morgen. Jeg vil gerne røre ved dine ben. Spiste du meget undervejs? Og tissede? Og hvordan var ruten?
Jegermads skrev:Du er dum, jeg hader dig.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster