Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63912 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048538 indlæg i 99709 emner
2 nye indlæg i dag
Critter skrev:Haha, tak. Du er et flinkt menneske men en dårlig løgner
Der er sikkert mange meninger om det jeg skriver nu, men jeg er ved at cutte (har smidt 2 kilo og tager 3-4 stykker mere) - og hvorfor så det? 3 grunde:
1) Jeg træner for og bliver motiveret af udseende. I min optik er en fysik med en lav (subjektivt) fedtprocent mest tilfredsstillende og det motiverer mig derfor mere end at være "fed"
2) Mine bukser kan jeg kun knap nok være i som det ser ud nu, så en vægtforøgelse på nuværende tidspunkt ville betyde at en stor del af mine garderobe skulle udskiftes.
3) Jeg har tænkt mig at holde en "lav" fedtprocent året rundt, derfor holder det ikke at bulke op til 20% fedt igen. Jeg kan ganske enkelt ikke se noget formål med at være "tyk", man kan alligevel køre de samme perioder og tilhørende muskelvækst ved at bulke fra lav fedtprocen som ved at gøre det fra mellem eller høj.
Og bare rolig, styrkefremgang og hypertrofi skal nok komme selvom jeg er tynd fra start
Barbell skrev:Jeg kan kun give dig ret. Det er bestemt ikke produktivt at bulke sig op over begge ører, godt at du tager dig af skidtet før det bliver alt for slemt.
Garik skrev:Critter! We miss you?
andreas7074 skrev:Rimig vildt at lave 110 dips i første sæt. Mirin!
Joke til side - (Regner med at det var en tastefejl)![]()
Flot form, og held og lykke md cuttet. God jul og godt nytår!
Mvh Andreas
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster