Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66297 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049749 indlæg i 100447 emner
0 nye indlæg i dag
PETERO skrev:Programmet lyder rigtig godt, men da jeg træner i et mindre center har jeg ikke mulighed for at lave V-bar pull-ups. Kan jeg i stedet lave V-bar pull-downs og vil dette være lige så effektivt?
Det nævnes at progression er vigtigt, men hvordan opnås dette i chin-ups, pull-ups og dips?
Vil dette program også være godt for mig, som ønsker en større brystmuskulatur?
På forhånd tak!
tave skrev:hvad mener du selv er grunden til at det giver øget vækst, da det program du angiver jo afviger fra normale teoretiske grundprincipper for hvornår der sker vækst. F.eks. hvorfor har du vækst i armene når det ikke er dit indsatsområde??? hvad med andre dele af din krop, responderer de på træningen på samme måde. er din kropssammensætning ændret sammen med dine store overarme??? fedtprocent, vægt osv. hvordan har du sikret at dine målinger af din overarm er nøjagtige. Har du prøvet 3 dages split med 6 til 7træninger om ugen som sammenligning til dit program??? Har du ændret på din kost i samme periode?? Har du skæret ned på dine byture i samme periode. Hvordan så sammensætningen af dine træningspas ud før du ændrede på din træning. Jeg siger ikke at du ikke har haft god effekt af din træning, men der er mange andre faktorer som man skal udelukke/inkludere i sådan en undersøgelse inden man med garanti foreslår det som en god træningsmetode for den brede befolkning. Endvidere kan din store respons også skyldes at du har en muskelfibersammensætning som lige præcis passer til den form for træning, men hvad med den som har en anden sammensætning, f.eks. med masser af den langsomme udholdende slow twitch fibre, vil han også respondere så godt på træninger kun tre gange om ugen???
hvad mener du selv er grunden til at det giver øget vækst, da det program du angiver jo afviger fra normale teoretiske grundprincipper for hvornår der sker vækst. F.eks. hvorfor har du vækst i armene når det ikke er dit indsatsområde???
hvad med andre dele af din krop, responderer de på træningen på samme måde. er din kropssammensætning ændret sammen med dine store overarme??? fedtprocent, vægt osv. hvordan har du sikret at dine målinger af din overarm er nøjagtige. Har du prøvet 3 dages split med 6 til 7træninger om ugen som sammenligning til dit program??? Har du ændret på din kost i samme periode??
Har du skæret ned på dine byture i samme periode.
Hvordan så sammensætningen af dine træningspas ud før du ændrede på din træning.
Endvidere kan din store respons også skyldes at du har en muskelfibersammensætning som lige præcis passer til den form for træning, men hvad med den som har en anden sammensætning, f.eks. med masser af den langsomme udholdende slow twitch fibre, vil han også respondere så godt på træninger kun tre gange om ugen???
Niklas! skrev:kører du selv fullbody det meste af året rundt TJ?
Niklas! skrev:okay. hvordan kører du sætxreps?
Thomas Jagd skrev:Faktum er at ligegyldig hvilken fibertype komposition man har, så træner man specifikt efter vækst i type II fibrene, da det er disse fibre som har et særligt vækstpotentiale. Dem med mange type I fibre vil så bare ikke blive ligeså stor som dem med mange type II fibre, men sådan er der jo så meget
Idræt; teori og træning skrev:"Forskningen har vist at type I fibre også kan ændre sig mod type IIa fibre. Det afsløres ved ændring i m-RNA allerede efter 2-3 træningsomgange med tung styrketræning. Der går dog flere uger før det kan måles på protein niveau."
Bridge skrev:Hey, har selv tænkt mig at gå i gang med programmet om en uge.. Men jeg har den såkaldte rotator cuff injurie i venstre skulder.
Ville høre om jeg kan køre en anden øvelse i stedet for Close grip military eller om denne øvelse giver en helt særlig bevægelse, der findes en maskine hvor man bar sidder ned og kører armene op og ned.
Det samme med bænkpresøvelserne, hvor jeg normalt ville køre med håndvægte for at skåne skulderen
Bridge skrev:ps. close grip rammer mere på triceps af hvad jeg har forstået ?
Hvad er det ?Søren1986 skrev:et konventionelt pres
Dingo skrev:Hvad er det ?Søren1986 skrev:et konventionelt pres
L-Lysdal skrev:hey dingo hvordan får man sit banner ind ?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster