Jeg tror bare at blitz ikke bryder sig om ronnie coleman, måske fordi han er lidt misundelig? men for mig virker det som om han syndes alt hvad ronnie c gør eller siger er forkert
Ja ja ja, jeg er meget misundelig på Ronnie
Jeg beundre hans arme, men nej hans fysik er ikke pæn.
og jeg vil sige at du, blitz, tager fejl emd hensyn til bænk, da jeg har set ham kører den helt ned, og jeg kører aldrig bænken helt ned, for hvis jeg skal pumpe så skal stangen kører lige midt i det stadige hvor den er næsten helt nede og røre brysten og så næsten helt ud i strakt arm
Det er flot. "Jeg kører aldrig bænken helt ned" Stangen skal sænkes helt ned til der hvor brystet er højest hvis du vil træne optimal bryst for hypertrofi.
Blitz, hvad træner du? styrketræning eller bodybouilding?
Kig i min log
Og hvad forskere siger? forskerne siger sku så meget, tror ikke en skid på hvad de siger, jeg træner det der virker på mig, hvis det er forkert i følge dem? sagsøg mig..!
og bare fordi Günther Schlierkamp siger at cable cross er en god øvelse, betyder det ikke at den er bedre en dem ronnie c kører?
Du har da ikke fattet noget. "Günther Schlierkamp siger at cablecross er en god øvelse" Det var ment som om at Günter ikke har ret meget forstand på det han siger.
Ronnie har selv udtalt at han trænede Flys for at ramme det midterste af bryste
I Ronnies nyeste film "On the Road" træner nedre biceps ved de første 7 reps, derefter øvre biceps,
og til sidste træner han det miderste af biceps med 7 reps
Det er flot Ronnie^^
alle kan se og ved at ronnie c er jævnt stor og stærk, men du mener at de øvelser han kører ikke virker? i mine øjne ser de ud til at virke fint, RIGTIG fint endda..
Ja, men tror du at det virker for dig at køre hans store spit program i forhold til et fullbody?
det afhænger 112% af den person der kører dem
Lidt, men ikke så meget at du fx kan sige at cablecross er en gode øvelse.
NÅR DE ANDRE LIGE KOMMER MED HER I DEBATTEN, SÅ VIL DU SE AT DU TAGER FEJL!