Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66523 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049822 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Etrius skrev:Asger, de løft er da ganske hæderlige.
/ Martin
Active skrev:Så ramte jeg sgu 220 kg i dag, i dødløft!!
Mr. PopEye skrev:Active skrev:Så ramte jeg sgu 220 kg i dag, i dødløft!!
Stærkt løftet, det ser sku nemt ud
Active skrev:Mr. PopEye skrev:Active skrev:Så ramte jeg sgu 220 kg i dag, i dødløft!!
Jo tak, den føltes også ret nem i forhold til min 210 for lidt tid siden.
Det bliver 230 inden længe ;)
Lentz skrev:Active skrev:Mr. PopEye skrev:Active skrev:Så ramte jeg sgu 220 kg i dag, i dødløft!!
Jo tak, den føltes også ret nem i forhold til min 210 for lidt tid siden.
Det bliver 230 inden længe ;)
Tænk på hvor mange kg du har fået foræret.
Jeg trukket 250 i det bælte !!
Moody skrev:Rigtig vild fremgang på så kort tid, og barsk trukket!
Pas på du ikke bliver grådig, din teknik i dødløften efterlader rigtigt meget at ønske. Det er formentlig en væsentlig anden teknik end når du kører mere suboptimalt, men at krane den op på den måde tjener intet andet formål end "bare fordi du kan".
Moody skrev:Det er lidt svært at give meget specifikke individuelle råd, uden at have hands-on erfaring med dig, men skyd en video fra frø-perspektiv og en tung 5'er, så kigger vi på det.
Generelt lyder det som om at du ligesom mange andre, har svage inaktive glutes og stærke overaktive hoftebøjere. Løsningen har flere facetter, men først skal du have faciliteret kontakt til glutes samt udstrukket dine hamstrings.
Derudover skal du holde dig fra tunge kg før teknikken er i skabet; det tjener virkeligt ikke noget formål, og gør du dét her rigtigt trækker du mere end nogensinde før du har set dig om.
Jgroves skrev:Hey Asger, fedt at se endnu en fra atletikverdenen herinde.. stærkt dødløft!
Hvordan med atletikken, fortsætter du stadig den hurtige linie, eller går der 100% pumper i den? ;)
Jgroves skrev:Lyder godt
Glæder mig til at følge med i din fremgang, ser squ ud til at gå hurtigt!
Ja, både jeg, og en bunke andre kastere logger lidt herinde..Det bar' pisse hygge
Active skrev:Jgroves skrev:Lyder godt
Ja, både jeg, og en bunke andre kastere logger lidt herinde..Det bar' pisse hygge
Ja i lige måde, vil lige følge din log, nogle onde squats du får fyret af! Hvad ligger du på med dødløft?
Ja det er gået hurtigt! Har endelig også fået skaffet mig nogle squat sko idag ;) bruger du VL sko?
Jgroves skrev:Active skrev:Jgroves skrev:Lyder godt
Ja i lige måde, vil lige følge din log, nogle onde squats du får fyret af! Hvad ligger du på med dødløft?
Ja det er gået hurtigt! Har endelig også fået skaffet mig nogle squat sko idag ;) bruger du VL sko?
Tak med hensyn til dødløft sker der desværre ikke så meget. Teknikken sejler stadig lidt, så synes ikke rigtig der er belæg for en maxtest lige nu, men det kan være den kommer snart.. Indtil videre kører jeg nogle 8-10 gentagelser på 150-160kg. Tilgengæld håber jeg stærkt på en ny max i squatten her en af de kommende uger
Ja, jeg bruger sådan nogle Adidas "Power Perfect" sko, som jeg fik anbefalet af min træner. Dem er jeg rigtig glad for. Kan du mærke forskel fra VL sko og de normale flade eller hvad du brugte før?
Jgroves skrev:Mine føltes også tætte i starten, tror jeg har vænnet mig til tætte sko + de løsner sig også lidt når får kørt dem ordenligt til, tror jeg
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster