Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66400 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049782 indlæg i 100455 emner
0 nye indlæg i dag
Dilan skrev:Det normalt at man bliver meget øm i kroppen som ny begynder, dog vil jeg anbefale dig at køre et full body program i cirka ½ års tid og derefter går over til noget split efter eget ønske. Dette er pga. det er bedre at opbygge noget styrke og vænne kroppen til træningen, det program du køre lige pt. vil jeg mene er alt for hårdt til en nybegynder.
Du skal nok vænne dig til det program du har, men vil som sagt anbefale et fullbody program, søg evt. på siden og find et program du synes er passende.
Hilsen
Dilan
wantMass skrev:Dilan skrev:Det normalt at man bliver meget øm i kroppen som ny begynder, dog vil jeg anbefale dig at køre et full body program i cirka ½ års tid og derefter går over til noget split efter eget ønske. Dette er pga. det er bedre at opbygge noget styrke og vænne kroppen til træningen, det program du køre lige pt. vil jeg mene er alt for hårdt til en nybegynder.
Du skal nok vænne dig til det program du har, men vil som sagt anbefale et fullbody program, søg evt. på siden og find et program du synes er passende.
Hilsen
Dilan
det program jeg kører nu har jeg lagt sammen med en erfaren "bodybuilder" og har kørt det sammen med ham i 2 uger. han er med hele vejen. og føler ikke programmet skaber mig problemer. altså i praksis, men kan da godt være min krop synes det for hårdt.
fullbody er nok bare ikke min still hvis man kna sige det sådan.
hvis du mener jeg nok skal vænne mig til mit program. og det er et fint program,. så vil jeg fortsætte og håbe min krop en dag lader være med at tude sådan
MadzP92 skrev:wantMass skrev:Dilan skrev:Det normalt at man bliver meget øm i kroppen som ny begynder, dog vil jeg anbefale dig at køre et full body program i cirka ½ års tid og derefter går over til noget split efter eget ønske. Dette er pga. det er bedre at opbygge noget styrke og vænne kroppen til træningen, det program du køre lige pt. vil jeg mene er alt for hårdt til en nybegynder.
Hilsen
Dilan
det program jeg kører nu har jeg lagt sammen med en erfaren "bodybuilder" og har kørt det sammen med ham i 2 uger. han er med hele vejen. og føler ikke programmet skaber mig problemer. altså i praksis, men kan da godt være min krop synes det for hårdt.
hvis du mener jeg nok skal vænne mig til mit program. og det er et fint program,. så vil jeg fortsætte og håbe min krop en dag lader være med at tude sådan
som regel når man er nybegynder burde man starte på omkring 50% af hvad man kan tage for at minimere doms og vænne musklerne til træning og gradvist stige i vægt synes jeg.. jeg har trænet on/off og hver gang jeg starter, lægger jeg altid ud med 20kilo under det jeg kan tage ca. og så går der en måneds tid til at jeg kan tage max igen.
wantMass skrev:MadzP92 skrev:wantMass skrev:Dilan skrev:Det normalt at man bliver meget øm i kroppen som ny begynder, dog vil jeg anbefale dig at køre et full body program i cirka ½ års tid og derefter går over til noget split efter eget ønske. Dette er pga. det er bedre at opbygge noget styrke og vænne kroppen til træningen, det program du køre lige pt. vil jeg mene er alt for hårdt til en nybegynder.
Hilsen
Dilan
som regel når man er nybegynder burde man starte på omkring 50% af hvad man kan tage for at minimere doms og vænne musklerne til træning og gradvist stige i vægt synes jeg.. jeg har trænet on/off og hver gang jeg starter, lægger jeg altid ud med 20kilo under det jeg kan tage ca. og så går der en måneds tid til at jeg kan tage max igen.
20 kilo er jo et vidt begræb. så i bicep curls skal jeg tage minus 4 kilo:p
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster