Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66954 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049896 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Rookie skrev:- Det varmer dit hjerte at støde på "jeg elsker blondiner"-dværgen.
Lichtenstein skrev:Fuck jeg kom så´en til at savne Aalborg ved at læse dette. Viborg er sku fessen i forhold til![]()
Forresten et klassisk træningsprogram fra Aalborg vil cirka lyde sådan: Opvarming DB biceps curle, så er man jo li´som varm. Fem brystøvelser(mindst), fire-fem triceps øvelser, Dertil en masse Preacher Curl. Til programmet er reglen "kablerøvelser er kongen" De bedste programmer afsluttes med 40 kr. sol.
Så er man klar til en tur på Uret(Tiger) og få sin Shaker...
ninjagrenen skrev:Lichtenstein skrev:Fuck jeg kom så´en til at savne Aalborg ved at læse dette. Viborg er sku fessen i forhold til![]()
Forresten et klassisk træningsprogram fra Aalborg vil cirka lyde sådan: Opvarming DB biceps curle, så er man jo li´som varm. Fem brystøvelser(mindst), fire-fem triceps øvelser, Dertil en masse Preacher Curl. Til programmet er reglen "kablerøvelser er kongen" De bedste programmer afsluttes med 40 kr. sol.
Så er man klar til en tur på Uret(Tiger) og få sin Shaker...
!!lol!!
^^ man kan selv vælge hvilken side man vil læse fra.
Men det er så rigtigt. The Tiger guys er virkelig nice.De er på min top 5 over nice grupper af personer.
Det er nogle meje sjove ting. ;)
8800 skrev:Hvad er der i vejen med at bo i Aalborg Øst
Skunq skrev:Okay for folk som mig der ikke er fra Aalborg eller omegn er denne her tråd totalt sort.
Hvem fanden er ham dværgen og manden med vagtårnet og tiger guys? Er det billigt at gå i byen i Aalborg eller was?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster