Træning d. 08-05-2015, Log 12Hej alle læsere. Der er sket lidt siden sidst...
Normalt har jeg træningspas torsdag og fredag, men jeg har valgt at træne fredag og lørdag i denne uge. Der er dog en god grund... Jeg smadrede min nerve ved albuen igår, hvilket resulterede i en nærmest lammet arm i ½ dag. Derudover så har jeg byttet om på upper og lower, så det idag var upper og imorgen lower, da jeg har meget mere tid imorgen, og et lower træningspas tager en smule længere tid. Men det var nu meget rart at holde pause igår, så jeg kunne slikke mine sår både fysisk og psykisk (Real - Juve...)
PS. Vi tager dem på hjemmebane!
Bænkpres:52,5kg x6
52,5kg x6
52,5kg x6
52,5kg x6
+ opvarmning
- Jeg prøvede at holde lidt smallere end normalt idag, og jeg synes, at det føltes meget bedre. 6 flotte reps i alle 4 sæt, på tirsdag nakker jeg 8 i mindst 1 sæt forhåbentligt
DB Incline bænkpres:18kg x6
18kg x6
18kg x6
18kg x6
- Gode sæt, har dog lidt småproblemer med det nederste stykke af højre skulder. Det er ikke noget voldsomt, men nærmere som om at min højre skulder er svagere end venstre... ? Nogen som ved noget om dette eller sågar selv har oplevet noget lignende? Jeg har faktisk en mistanke om, at det drejer sig længden på mine arme. Jeg tror, at min højre arm er en smule kortere end venstre, da jeg heller ikke kan nå at sætte stangen op på holderen igen på højreside under bænkpres, men min venstre kan godt nå.
DB Skulderpres:14kg x6
14kg x6
14kg x6
14kg x6
- Nemt, jeg napper de 8 reps næste gang her.
DB Side laterals:7kg x12
7kg x12
7kg x12
7kg x12
- Fine reps, dog meget hårdt i sidste sæt.
Dips:BW x6
BW x6
BW x6
BW x6
- Jeg valgte ikke at tage 8 idag, da min venstre albue stadig ikke har det perfekt.
Dragonflags:BW x12
BW x12
BW x12
BW x12
- Jeg fik min træningsbuddy til at filme det, så i kan se, hvordan jeg udfører dem. Ris og ros? Mine abs er ikke specielt stærke, så kan ikke holde min ryg over jorden heletiden. Til min store forbavselse er det ringe filmet trods det fact, at han er asian...
https://www.youtube.com/watch?v=kIaCAcJTpRIVægt: 65,5kgImorgen der står den på lower om morgenen, hvorefter jeg skal fiske karper hele natten lørdag-søndag. Måske er det ikke forsvarligt rent restituerings mæssigt, men man skal da have lov til at leve livet.
Men nu vil jeg sige godnat med dette cover
https://www.youtube.com/watch?v=pFaHHDO9bi4 af 'Daft Punk - Digital Love', hvis i ikke kender Daft Punk, så kan jeg kraftigt anbefale dem. Især deres lidt ældre album 'Discovery'