Sheiko #37 - week 1 - day 5Opvarmning
Dimitri-liggestem:
7x1x65 - almindelig pause
6x1x70 - igen almindelig pause
5x1x75 - 3 sekunder på denne tilgang og efterfølgende
4x1x80
3x2x90
2x2x95 - på trods af det sene tidspunkt, var der stadig krudt i bænken.
3x2x90
4x1x80
6x1x75
8x1x70 - almindelig pause
10x1x65 - T&G - ville bare have det overstået. Teknisk grimt. Tror faktisk det er en slags Pr. når det kommer til 10 reppere.
Note: Arbejdede en del med bedre opspænd i glutes under bænken. Nogle sæt virkede det godt, andre knapt så godt. Det gjorde opspændet bedre var min generelle følelse. Der er potentiale i det og det skal der arbejdes videre med.
Prøvede desuden mens jeg lavede opspænd at lade være med "trykke" mig selv for lang tilbage, før jeg sætter skuldrene i bænken. Når stangen er ud for øjet virker til at være godt sted at trykke sig ned i bænken.
DB fly: 10x5
Ekstern rotation: 10x3
Fransk pres: 10x5
Knæbøj u. bælte:
5x1x90
4x2x105
3x2x125
3x5x130 med knæbind - hvilket kan skrives ud sådan her:
3x130 - 8 runder knæbind
3x130 - 8 runder
3x130 - 9 runder. Knapt så gode løft. mangler dybde!
3x130 - 9 runder. Begyndte at råbe af mig selv. Bedre dybde - omkring parallel.
3x130 - 9 runder. Jeg råbte lidt mere, kunne se det virkede

. Misandten om første gentagelse ikke så godkendt ud og de efterfølgende lå omkring parallel.
Note: Jeg optog mine sæt, derfor jeg kan se hvordan det ser ud.
Jeg arbejdede her med igen at bruge glutes, åbne mere i hoften og faktisk også bruge latissimus dorsi statisk. Kan få bedst kontakt til musklen hvis jeg prøver at "splitte" stangen. Generelt set var det en blandet teknisk omgang.
Good morning (sitting): 5x5 - virkede rimelig godt idag.
bw: 73,5. Et stykke tid siden jeg har vejet det, så der er bare blivet spist igennem idag. Jeg håber at når jeg vågner imorgen, at jeg er i -120 kilos klassen
Hvis det ikke er tilfældet, så bulker jeg bare ½ kilo om måneden indtil jeg når det. Det vil så tage 7,75 år eller HELE 93 måneder. Se det er et episk langt bulk.
Statistik for dagen:
BP-NBL: 66 rep.
BP-Vol: 5.010 kg.
BP-gns. intensitet: 60,73 %
SQ-NBL: 34 rep.
SQ-Vol: 3.990 kg.
SQ-gns. intensitet: 67,06 %
Der tages forbehold for statistikken idet, at noget af træningen foregik med knæbind og gennemsnits-intensiteten kan således være misledende.
Her er lidt musik: