Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63912 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048538 indlæg i 99709 emner
2 nye indlæg i dag
Ceneeh skrev:Hvor plejer du generelt at ligge mht. kropsvægt? (Tænker her mest på, hvor meget du taber dig op til konkurrence).
Dertil, hvad lå du på, da du lavede 200 til landsholdssamling?
RussianBear skrev:Mærker du nogen forskel på grebsbredde og ømheden af biceps?
Floorpres kan være et alternativt, men hvis man "tucker" albuerne i øvelsen, vil det i min erfaring stadig kunne genere biceps.
Hvis det mærkes mest i bunden af bevægelsen kan du lave noget med kæder for at minimere belastningen. Alternativt, så hvis grebsbredden gør en forskel, så board press med den bredde der genere mindst muligt.
Sørg for at få noget massage af omkringliggende muskulatur for at løsne op i det og blive ved med det over en periode, her opimod TSK.
Held og lykke med de 200 bænk til TSK.
/RB
Mich95 skrev:RussianBear skrev:Mærker du nogen forskel på grebsbredde og ømheden af biceps?
Floorpres kan være et alternativt, men hvis man "tucker" albuerne i øvelsen, vil det i min erfaring stadig kunne genere biceps.
Hvis det mærkes mest i bunden af bevægelsen kan du lave noget med kæder for at minimere belastningen. Alternativt, så hvis grebsbredden gør en forskel, så board press med den bredde der genere mindst muligt.
Sørg for at få noget massage af omkringliggende muskulatur for at løsne op i det og blive ved med det over en periode, her opimod TSK.
Held og lykke med de 200 bænk til TSK.
/RB
Jeg har ikke eksperimenteret det store med grebsbredde. Mht. floor press, tænker jeg det er en god måde at få trænet weakpointet i bænken, som jeg selv vil mene er triceps, samtidig med at jeg skærer den mest stressende og tunge variant ud af programmet. Men jeg vil helt sikkert være opmærksom på det med at tucke i floor press.
Der bliver masseret en masse, og senen er helt sikkert også i bedring denne uge. Men vi må se hvad det bliver til, 3. forsøg er i hvert fald sat til 200 i bænken, regardless
TheRatPack-CPL skrev:Hvordan gik det med den den lille søde tøs?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster