Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66423 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049797 indlæg i 100466 emner
0 nye indlæg i dag
fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...
Dingo skrev:Jeg har fået nogle sorte sataner på trapz... Vil sådan noget Veet sjov være godt dertil? For det er fandme irriterende.
Mine hår på brystet skal ikke røres, men på ryggen... no way
Laaassseee skrev:Veet hårfjerningscreme fungerer egentligt osse ok! Problemet er når hårstubbene begynder at vokse ud igen, hvilket er dagen efter. Så bliver de generet af min t-shirt eller whatever jeg har på.
Weyts skrev:Laaassseee skrev:Veet hårfjerningscreme fungerer egentligt osse ok! Problemet er når hårstubbene begynder at vokse ud igen, hvilket er dagen efter. Så bliver de generet af min t-shirt eller whatever jeg har på.
overvejet din T-shirt er for stram/lille?
Mr Stiff skrev:Veet er ikk en skid mere bevendt end at tage sin skraber, hårene kommer lige så hurtigt igen.
Laaassseee skrev:Nogle der har hørt om nogle cremer eller noget som kan blødgøre hår så de ikke er som børsterne på en ståbørste når de vokser ud igen?
Jeg barberer/ fjerner hår på bryst og mave, og det er først dagen efter at der kommer røde knopper og irriterede hårsække! Tror de er pga de hår der vokser ud bliver gerneret af min t-shirt når de gnider imod hinanden. Og så osse fordi at man sveder! Det ser så klamt ud med alle de røde knopper.
Og desuden så får jeg osse ingroede hår.??
Jeg har prøvet at blive vokset på en klinik! Og det gjorde fucking ondt. Og folk der siger det ikke gør ondt det er kun fordi at de næsten ingen hår har, eller at det kun et tynde fine hår! Mange af mine hår de knækkede i stedet for at komme ud, og så var hårsækkene endnu mere irriterede!
Nogle der har nogle gode husmandsråd? Noget med et varmt grød-omslag eller noget? hehe
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster