One Man Army skrev:Eller under 42 kg db press for den sags skyld![]()
Din fucking bøsserøv <3
Du kommenterer generelt ikke på noget med DB pres

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63480 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048396 indlæg i 99707 emner
0 nye indlæg i dag
Din fucking bøsserøv <3
Din fucking bøsserøv <3
Poul Haacker skrev:One Man Army skrev:Eller under 42 kg db press for den sags skyld![]()
Din fucking bøsserøv <3
Point taken, skider i tempo og repper med noget fjollet senere.
Poul Haacker skrev:Tyrkeriet CF.
De kiggede fordi jeg bodybuildede, og det var de ikke vant til.
DB BP 35x6, 40x6, 45x5 (pr) 40x6x3sæt
DB row 40x8, 50x8x3sæt sidste dropset til 40x6 og 35x5
DB OH press 20x8x3sæt 20x6 udsolgt
DB curls: 20x8, 8, 6
Band resisted pushups 12, 8 game over
Ingen energi, men PR på DB presses, ikke på DB rows, men de var flotte og dropsettet var dumt. Kan stadig mærke sidste fredags maxeri. I morgen noget ben, uden en stang på nakken. RYggen og CNS skal have fred.
3000kcal i 3 dage og jeg fantaserer allerede om chokolade. Det er for dumt det her
Poul Haacker skrev:Hvad gør man så, som den fornuftige ansvalige fysioterapeut og træner man er?
Poul Haacker skrev:Jeg skal snart have intelligent hjælp til min træning igen.
Boris Sheiko is pleased to announce the official launch of his International online training campaign.
For the first time in history, Boris Sheiko will now offer his knowledge to the entire world.
If you are interested in this unique opportunity please choose from the following options –
1. Personalized training program (no monitoring) – $250 US per month
2. Personalized training program (full supervision via recorded video, complete monitoring of progress) – $400 US per month.
Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.
One Man Army skrev:Poul Haacker skrev:Jeg skal snart have intelligent hjælp til min træning igen.
http://sheiko-program.ru/training-progr ... -a-studentBoris Sheiko is pleased to announce the official launch of his International online training campaign.
For the first time in history, Boris Sheiko will now offer his knowledge to the entire world.
If you are interested in this unique opportunity please choose from the following options –
1. Personalized training program (no monitoring) – $250 US per month
2. Personalized training program (full supervision via recorded video, complete monitoring of progress) – $400 US per month.
Det ville være fucking awesome! Så kunne du samtidig melde dig ind i en SL klub og ud af TardFit
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster