Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63480 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048396 indlæg i 99707 emner
0 nye indlæg i dag
BigOzzy skrev:Strong swan ..
The Juice skrev:Swan 2.0
Legend skrev:Jeg er glad for at det ruller i den rigtige retning Swanz!
essensen skrev:Legend skrev:Jeg er glad for at det ruller i den rigtige retning Swanz!
Somewhat i hvert fald. Nu skal jeg bare lige være god til at lytte til kroppen, nu jeg er gået ind i en fase, hvor jeg har fokus på at rykke lidt tungere vægte og lade være med at lade egoet tage over; det er den sikre vej til skader.
Legend skrev:essensen skrev:Legend skrev:Jeg er glad for at det ruller i den rigtige retning Swanz!
Somewhat i hvert fald. Nu skal jeg bare lige være god til at lytte til kroppen, nu jeg er gået ind i en fase, hvor jeg har fokus på at rykke lidt tungere vægte og lade være med at lade egoet tage over; det er den sikre vej til skader.
Skulle du ikke også tage dig sammen og logge lidt?
essensen skrev:Jo, det skulle jeg nok, men desværre har jeg knap tid og prøver at tid-allokere lidt mere fornuftigt.
Det er specielt hele det der speciale-lort der konsumerer al min mentale energi pt, selvom jeg får lavet ufatteligt lidt på det og konstant laver overspringshandlinger med arbejde. Jeg har næsten ikke ord for hvor ukonstruktivt det er at dedikere så mange af sine vågne timer på at tænke på det lort og så ikke få gjort noget ved det.
Jeg har vejledning den 14, og har lovet at aflevere en god chunk den 13, eftersom jeg har udskudt vejledning to gange nu. Jeg har skrevet en side pt.
Med andre ord - det er nok ikke loggen der får kærlighed lige nu.
essensen skrev:
Det er specielt hele det der speciale-lort der konsumerer al min mentale energi pt, selvom jeg får lavet ufatteligt lidt på det og konstant laver overspringshandlinger med arbejde. Jeg har næsten ikke ord for hvor ukonstruktivt det er at dedikere så mange af sine vågne timer på at tænke på det lort og så ikke få gjort noget ved det.
Jeg har vejledning den 14, og har lovet at aflevere en god chunk den 13, eftersom jeg har udskudt vejledning to gange nu. Jeg har skrevet en side pt.
Jama skrev:Hej Esse.
Godt indslag i god aften DK. Jeg er selv en glad læser og bruger af dine fremragende opskrifter.
Jeg har lige et spørgsmål:
Jeg så en bule på overfladen af din underarm lige ved håndledet/håndryggen. Er dette en ganglion cyste?
- jeg spørger fordi jeg selv døjer med dem, og er hvis du også danner dem er jeg interesseret i at høre hvordan du tackler træning uden at de vokser?
vh. Jama
Jama skrev:hehe. Tja man lægger vel mærke til de ting, som man selv bøvler med i hverdagen
Nå okay det er jeg glad for at høre. Når den "springer" og efterfølgende gendannes, ved du så som der er risiko for at den vil vokse sig større?
Jeg tænker lige som ved andet væv der stimuleres og derved forstærkes/forstørres? Har du nogen erfaringer gjort dig med læger, fysioterapeuter eller kosmetologer, og hørt deres holdninger ift til træning?
essensen skrev:Til tider kan jeg lave en bevægelse ved et uheld så den rent faktisk 'springer', men den kommer altid igen.
Cavling skrev:essensen skrev:Til tider kan jeg lave en bevægelse ved et uheld så den rent faktisk 'springer', men den kommer altid igen.
Det lyder interessant. Hvor springer den hen?
essensen skrev:Er der nogen der er I Herning i weekenden? Så kom hen og sig hej og få kage - jeg står sammen med Energilageret.
BigBoi skrev:essensen skrev:Er der nogen der er I Herning i weekenden? Så kom hen og sig hej og få kage - jeg står sammen med Energilageret.
Står du der igen i dag?
essensen skrev:BigBoi skrev:essensen skrev:Er der nogen der er I Herning i weekenden? Så kom hen og sig hej og få kage - jeg står sammen med Energilageret.
Står du der igen i dag?
Det gjorde jeg så
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster