Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63905 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048536 indlæg i 99709 emner
3 nye indlæg i dag
Tangokat skrev:En guldgrube for begyndere!
Way to go!
Rasmus Ladefoged skrev:Det er da ligemeget, der er jo ingen der læser det alligevel
WeirdMoose skrev:Rasmus Ladefoged skrev:Det er da ligemeget, der er jo ingen der læser det alligevel
Så laver jeg det om til:
FØR du poster et emne: SØG SØG SØG.
ELLERS griner folk af dig og ignorere dig
jesperlinde skrev:WeirdMoose skrev:Rasmus Ladefoged skrev:Det er da ligemeget, der er jo ingen der læser det alligevel
Så laver jeg det om til:
FØR du poster et emne: SØG SØG SØG.
ELLERS griner folk af dig og ignorere dig
hahahahahaha, jeg vil heller grine og ignore dig
kan man smide fedt og øge muskelmassen samtidigt?
Det at smide fedt og øge muskelmassen er to vidt forskellige ting, som fungerer under 2 helt forskellige biokemiske tilstande. Kroppen kan ikke være i disse 2 tilstande på et og samme tidspunkt, og derfor kan det ikke lade sig gøre at øge muskelmassen, samtidig med at man smider fedtet.
Jeppese.n skrev:Fantastisk indlæg.
men,kan man smide fedt og øge muskelmassen samtidigt?
Det at smide fedt og øge muskelmassen er to vidt forskellige ting, som fungerer under 2 helt forskellige biokemiske tilstande. Kroppen kan ikke være i disse 2 tilstande på et og samme tidspunkt, og derfor kan det ikke lade sig gøre at øge muskelmassen, samtidig med at man smider fedtet.
Det har jeg svært ved at forstå, ville være awsome hvis du kunne uddybe det for mig.
Jeppese.n skrev:Fantastisk indlæg.
men,kan man smide fedt og øge muskelmassen samtidigt?
Det har jeg svært ved at forstå, ville være awsome hvis du kunne uddybe det for mig.
Gasarm skrev:Den sætning med at man ikke får en pæn six pack ved at lave fx hundrede el mange mavebøjninger er vel ik helt rigtigt, det nævnes at der SKAL trænes med belastning med 6-15 rep.....hmmm, kan det pass...
Qmega skrev:Gasarm skrev:Den sætning med at man ikke får en pæn six pack ved at lave fx hundrede el mange mavebøjninger er vel ik helt rigtigt, det nævnes at der SKAL trænes med belastning med 6-15 rep.....hmmm, kan det pass...
Hvorfor skulle det ikke passe?
Gasarm skrev:Man kan da godt få pæne mavemuskler uden at træne i maskine med belastning....syns du ik det el hur..?
Gasarm skrev:ja, det er bedst med maskine og belastning, men det er jo ikke nytteløst med alm mavebøjninger.hurtige rep til det brænder er vel ok.
Bay skrev:Gasarm skrev:ja, det er bedst med maskine og belastning, men det er jo ikke nytteløst med alm mavebøjninger.hurtige rep til det brænder er vel ok.
I hvorfor til hvad? Hypertrofi og styrke? Næppe.
Gasarm skrev:Bay skrev:Gasarm skrev:ja, det er bedst med maskine og belastning, men det er jo ikke nytteløst med alm mavebøjninger.hurtige rep til det brænder er vel ok.
I hvorfor til hvad? Hypertrofi og styrke? Næppe.
Hvad mener du ? er almindelige mavebøjninger ligeså godt el...?
Tag en håndvægt bag nakken (evt læg den på brystet) når du laver dine mavebøjninger, som du kalder dem.ok, jeg træner ikke i center og har kun en mave-bænk.....er der gode alternativer til maskiner som er gode til hjemmetræning ????
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster