Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63480 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048396 indlæg i 99707 emner
0 nye indlæg i dag
Fat skrev:. Jeg er til gengæld ret fascineret at kropsvægtøvelser og andre alternative øvelser, så der vil næsten med garanti ikke være nogle lateral raises, dumbbell curls, ab crunches og andet i samme stil i denne log.
incognito skrev:det er ikke ment som en kritik, men for en fyr der træner "funktionelt", så er dit dødløft og squat lave i forhold til din overkropsstyrke. Har du været skadet oder was?
Bay skrev:Hvad delen er det for en tøse-morgenmadEAT MORE, GET MORE
![]()
Hvordan ser programmet sådan cirka ud?
Fat skrev:incognito skrev:det er ikke ment som en kritik, men for en fyr der træner "funktionelt", så er dit dødløft og squat lave i forhold til din overkropsstyrke. Har du været skadet oder was?
Ork kritik er altid godt, så kan man rette det der er galt.
Jeg ved ikke om jeg decideret har haft en skade, men har haft lidt problemer med lidt lette i smerter i det nederste af ryggen ved squat og dødløft. Derfor har jeg længe forsøgt mig med teknikken, og har nok også været lidt bange for at hælde alt for meget vægt på.
Men en del af idéen med ligesom at starte på en frisk, er også at få bygget mit dødløft op. Nok ikke squat lige så udpræget, for vil nok bruge lidt flere kræfter på at lave pistols.
Men du har fuldstændig ret, så vi kan jo sige at et af målene med det næste stykke tid er at udvikle dødløftet og pistols
Fat skrev:incognito skrev:det er ikke ment som en kritik, men for en fyr der træner "funktionelt", så er dit dødløft og squat lave i forhold til din overkropsstyrke. Har du været skadet oder was?
Jeg ved ikke om jeg decideret har haft en skade, men har haft lidt problemer med lidt lette i smerter i det nederste af ryggen ved squat og dødløft. Derfor har jeg længe forsøgt mig med teknikken, og har nok også været lidt bange for at hælde alt for meget vægt på.
Men en del af idéen med ligesom at starte på en frisk, er også at få bygget mit dødløft op. Nok ikke squat lige så udpræget, for vil nok bruge lidt flere kræfter på at lave pistols.
Men du har fuldstændig ret, så vi kan jo sige at et af målene med det næste stykke tid er at udvikle dødløftet og pistols
incognito skrev:Fat skrev:incognito skrev:det er ikke ment som en kritik, men for en fyr der træner "funktionelt", så er dit dødløft og squat lave i forhold til din overkropsstyrke. Har du været skadet oder was?
Så vil jeg da anbefale overhead squat, som en af de ting du skal bruge... I min erfaring er det svært for folk, der i forvejen har lidt ryg knas at træne deres dødløft op...
Fat skrev:28/11-07
100 armstrækkere > 10x10
Kæmperen skrev:Fat skrev:28/11-07
100 armstrækkere > 10x10
Cool![]()
Over hvor lang tid? Hvad er pauserne?
Presses ( Handstand pushups or Kbell, Bbell, or Dbell). alternated with chins or pullups for 4-8 sets of 3-5 reps.
One legged squats 3-5 sets stopping a rep before failure.
Kbell or Dbell work (snatches, one or two arm cleans or clean- and-jerks), 4-6 sets of 5-20 reps, sometimes doing drop sets (when I can stomach it).
Hanging leg raises, 3-4 sets (these should help with your pullups).
I occasionally do weighted dips for two sets of 5-6 reps.
Bay skrev:Hvor mange pushups kan du lave?
Det kunne være lidt sjovt, hvis du prøvede at køre det her - da vi vist flere gange har snakket om det her program![]()
http://www.dragondoor.com/articler/mode3/7/Presses ( Handstand pushups or Kbell, Bbell, or Dbell). alternated with chins or pullups for 4-8 sets of 3-5 reps.
One legged squats 3-5 sets stopping a rep before failure.
Kbell or Dbell work (snatches, one or two arm cleans or clean- and-jerks), 4-6 sets of 5-20 reps, sometimes doing drop sets (when I can stomach it).
Hanging leg raises, 3-4 sets (these should help with your pullups).
I occasionally do weighted dips for two sets of 5-6 reps.
+ Noget dødløft
Bay skrev:Hvordan går det med pistols? Det er jo ikke just den nemmeste øvelse![]()
God Jul
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster