Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 64351 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Flatreal
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048728 indlæg i 99716 emner
0 nye indlæg i dag
Moqensen skrev:Så kom den længe ventede log =D>
Godt at høre du har bestemt dig for at starte op igen. Og god baggrundshistorie.
Nu har jeg også en log jeg kan spamme ufortrødent i![]()
Venter med spænding på dit program.
TheFatboy skrev:Moqensen skrev:Så kom den længe ventede log =D>
Godt at høre du har bestemt dig for at starte op igen. Og god baggrundshistorie.
Nu har jeg også en log jeg kan spamme ufortrødent i![]()
Venter med spænding på dit program.
Hvis du skal ansættes her, kommer du til at blive betalt af med mindsteløn
hot_fifty skrev:mmmh lyder stygt
Dit program ser jo fino ud
Lithium skrev:TheFatboy skrev:Onsdag d. 8 oktober 2008
Jeg havde rimelig ondt i mavsen i nat, og vågnede med følelsen af at have en oppustet ballon i maven. Skyndte mig ud på toilettet, og det blev ikke kønt
Ingen arbejdeeller træning
idag.
Hvornår bliver der logget noget træning i denne svage log ? det starter jo som en ren sygejournal![]()
Klynk er som en gyngestol det giver dig noget at lave men bringer dig ingen vegne![]()
btw op med humøret champ, glæder mig til at se hvad du bakser rundt med af vægte
TheFatboy skrev:Udkast til fremtidigt program:
Dødløft
Squat
One-arm snatches/clean and presses
Chins/BB rows
BB/DB Overhead presses ( kommer højst sandsynligt også til at blive one-armed det meste af tiden)
Støtteøvelser:
Cable laterals (rammer rigtig godt med kabeløvelser til skulderen, derfor cable)
Upright rows
Bent over laterals
BB curls/DB hammer curls
BB/DB triceps extensions
Mave og lægøvelser efter eget valg - hvad jeg nu føler for på dagen
Kommer nok til at arbejde lidt med øvelserne over nogle uger, før jeg sammensætter et endeligt program.
TheFatboy skrev:Jeg holder mig langt væk fra alt der har med bænkpres at gøre, indtil jeg har fået rettet op på mine skuldre.
De eneste brystøvelser jeg har tænkt mig at køre, kommer til at blive cable crossovers og andre fly-lignenden øvelser. Bliver nødt til at spare mine skulderled.
Desuden skal jeg helt sikkert have mere rygtræning ind, det kan du bande på- skal fokusere på lower traps, rhomboids og rear delts. Problemet ligger jo i, at min skulderbladsmuskulatur (sjovt nok) er underudviklet. Desuden er min Serratus Anterior svag, og min skulderstabilitet mindre god. Det er hvad jeg skal have rettet op på
Moqensen skrev:TheFatboy skrev:Jeg holder mig langt væk fra alt der har med bænkpres at gøre, indtil jeg har fået rettet op på mine skuldre.
De eneste brystøvelser jeg har tænkt mig at køre, kommer til at blive cable crossovers og andre fly-lignenden øvelser. Bliver nødt til at spare mine skulderled.
Desuden skal jeg helt sikkert have mere rygtræning ind, det kan du bande på- skal fokusere på lower traps, rhomboids og rear delts. Problemet ligger jo i, at min skulderbladsmuskulatur (sjovt nok) er underudviklet. Desuden er min Serratus Anterior svag, og min skulderstabilitet mindre god. Det er hvad jeg skal have rettet op på
Okay, træls med din skulder. Fornuftigt kun at køre flyes øvelser. Men synes dog at de er dårlige for skulderen stadig. Hvis det var mig ville jeg kun køre dumbell benchpress. Det skulle være godt hvis man havde skulder problemer.
TheFatboy skrev:Moqensen skrev:TheFatboy skrev:Jeg holder mig langt væk fra alt der har med bænkpres at gøre, indtil jeg har fået rettet op på mine skuldre.
Okay, træls med din skulder. Fornuftigt kun at køre flyes øvelser. Men synes dog at de er dårlige for skulderen stadig. Hvis det var mig ville jeg kun køre dumbell benchpress. Det skulle være godt hvis man havde skulder problemer.
Synes faktisk også at DB bænk med en let incline har været fin. Har tænkt mig at køre den, hvis det spiller på dagen
Moqensen skrev:TheFatboy skrev:Moqensen skrev:TheFatboy skrev:Jeg holder mig langt væk fra alt der har med bænkpres at gøre, indtil jeg har fået rettet op på mine skuldre.
Synes faktisk også at DB bænk med en let incline har været fin. Har tænkt mig at køre den, hvis det spiller på dagen
Okay. Dog er incline hårdere ved skulderen end flat er
TheFatboy skrev:Moqensen skrev:TheFatboy skrev:Moqensen skrev:TheFatboy skrev:Jeg holder mig langt væk fra alt der har med bænkpres at gøre, indtil jeg har fået rettet op på mine skuldre.
ZOMG! Mente sgu da også decline!
Moqensen skrev:TheFatboy skrev:Moqensen skrev:TheFatboy skrev:Moqensen skrev:TheFatboy skrev:Jeg holder mig langt væk fra alt der har med bænkpres at gøre, indtil jeg har fået rettet op på mine skuldre.
ZOMG! Mente sgu da også decline!
Ah så jeg forstå
rask skrev:Nu spørger jeg måske dumt, men hvad er snatches? Og hvorfor har du kun OH pres, men ingen bænkpres?
Edit: jeg har læst længere oppe hvorfor.
Måske er jeg lidt langsom, men jeg forstår ikke helt dit problem. Er det et holdningsproblem som du vil have rettet på? Du vil spare skulderleddet, men lave OH pres?
TheFatboy skrev:rask skrev:Nu spørger jeg måske dumt, men hvad er snatches? Og hvorfor har du kun OH pres, men ingen bænkpres?
Måske er jeg lidt langsom, men jeg forstår ikke helt dit problem. Er det et holdningsproblem som du vil have rettet på? Du vil spare skulderleddet, men lave OH pres?
Ja, jeg har svagt fremskudte skuldre, og det er jeg ikke så glad for. Så jeg skal fokusere på skulderstabilitet og midtryg
rask skrev:TheFatboy skrev:rask skrev:Nu spørger jeg måske dumt, men hvad er snatches? Og hvorfor har du kun OH pres, men ingen bænkpres?
Ja, jeg har svagt fremskudte skuldre, og det er jeg ikke så glad for. Så jeg skal fokusere på skulderstabilitet og midtryg
Bliver situationen da forværret hvis du træner bænkpres?
Spørger kun fordi jeg er uvidende.
Dit program ser ellers ganske fornuftigt ud.
Neoc skrev:Fantastisk med en log. Har undret mig over hvorfor du ikke har haft nogen, men det bliver spændende at følge med herI will stick around!
Dit program ser også vældig fornuftigt ud. Dog slog det mig, ligesom det slog Moqensen, at du ingen bryst træning har med. Men det forklarer du jo så fint selv.
Rigtig skidt med din skulder. Har selv problemer med min skulder, og det er ikke en muskel man elsker at have ondt i![]()
Ellers: Keep up the good work! Som sagt vil jeg hænge mig her i loggen og følge udviklingen
TheFatboy skrev:DB Snatches: - teknik
...1x5 @ 25kg - PR - ikke noget stort, min håndvægt hjemme går nemlig kun op til 24kg
henning skrev:TheFatboy skrev:DB Snatches: - teknik
...1x5 @ 25kg - PR - ikke noget stort, min håndvægt hjemme går nemlig kun op til 24kg
Hvor fik du så det sidste kg. fra.
Tillykke med din PR - rigtig flot - og en rigtig god styrke i alle øvelserne efter 40 dages pause
Henning
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 74 gæster