Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63468 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048388 indlæg i 99706 emner
0 nye indlæg i dag
PittBull! skrev:
martinkjr skrev:No Kyle!? Var kæmpe tilhænger af spillet og generelt historien, så den er nok en bio tur værd.
PittBull! skrev:martinkjr skrev:No Kyle!? Var kæmpe tilhænger af spillet og generelt historien, så den er nok en bio tur værd.
Jeg vil heller se den på HBO MAX
lol
martinkjr skrev:PittBull! skrev:martinkjr skrev:No Kyle!? Var kæmpe tilhænger af spillet og generelt historien, så den er nok en bio tur værd.
lol
Haha okay smarte
PittBull! skrev:martinkjr skrev:PittBull! skrev:martinkjr skrev:No Kyle!? Var kæmpe tilhænger af spillet og generelt historien, så den er nok en bio tur værd.
lol
Haha okay smarte
det var altså så ironisk som det kunne blive
InspectorNorse skrev:Tiden nærmer sig:
[youtube]The Batman
martinkjr skrev:
Haha jeg er lidt sløv
SandyFrink skrev:martinkjr skrev:
Haha jeg er lidt sløv
Hvorfor streamer du den ikke bare på din telefon, med 10 min reklamepause hvert 5. min?
PittBull! skrev:
Det bliver meget spændende. Men jeg kommer til at savne Ben Affleck i den brede og brutale version.
Franz Biberkopf skrev: ...visuel beat der er interessant i dag
SandyFrink skrev:Ford er sådan en person som på en eller anden måde giver verden identitet, ting man kan regne med.
Han er manden i jakkesæt - og til tider andet - som læner sig op ad det rigtige. Flot høj, pålidelig. Helte-agtig.
Stor i 90erne også, hvor der var en anden optimisme og lys tænkning om fremtiden. Det var Fukyama og de liberale demokratier som endestation og øst og vest genforenet.
Harrison Ford passer godt ind i den tid og dem der længes efter det. Pålidelighed.
Han havde en solid fysik i Blade Runner 2049 for så gammel en mand.
PittBull! skrev:https://thechoiceisyours.whatisthematrix.com/
Tryk på den blå pille. Traileren lander i morgen.
Matrix (1999) er et mesterværk og en af de absolut bedste film der findes. Toeren er ikke ligefrem dårlig, men den har så langt til eteren, at den ikke engang er værd at nævne. 3eren er en katastrofe. Jeg har altid bare forstillet mig, at der slet ikke findes nogen efterfølger til den perfektion som The Matrix er. Mine forventninger til den nye er derfor ikke høje, men lad os håbe.
Brugere der læser dette forum: MO og 18 gæster