Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63468 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048388 indlæg i 99706 emner
0 nye indlæg i dag
PittBull! skrev:Sandy, hvorfor har du ikke set DUNE endnu?
Ceneeh skrev:Vi kan vende den om. Er film objektivt blevet bedre i dag? Hvordan har du tænkt dig objektivt at beregne dette? Hvad er det for nogle parametre? At mere kan lade sig gøre rent teknologisk?
SandyFrink skrev:BR2049 var dog fantastisk.
Franz Biberkopf skrev:Får BR2049 nogensinde repremiere i biograf må jeg ind og se den.
Kidd skrev:Jeg ved ikke engang hvad jeg skal sige. Fast and furious meets Owen Thunderguns meets Jurassic something meets dear god when will it end.
PittBull! skrev:Først Halloween, så Terminator, Scream, Chainsaw Massacre og nu Jurassic World, der følger trenden med protagonisten der vender tilbage til rollen med grå hår og rynker. Det er tilsyneladende opskriften på showbizz dallers til dags.
Kidd skrev:I al denne galskab, så var jeg faktisk lidt glad for den måde som The Matrix gjorde det. Det blev super meta og nåede nærmest at komme meget af kritikken i forkøbet. Selvfølgelig ikke perfekt, men den ramte lidt i mit kolde hjerte.
Scream prøvede også at være meta, men i forhold til tone i filmen, så var den simpelthen så latterlig at jeg grinede højlydt af den i biografen.
PittBull! skrev:Åh Gud Kidd. Jeg synes simpelthen, at den nye Matrix var en katastrofe. Der var måske en minimal grad af underholdning i starten, men efter en time blev det for pinligt. Jeg kæmpede med at se den færdig, så jeg kunne være det bekendt, at give den en rating på 3 ud af 10 inde på IMDB. Hvilket jeg glædede mig til under filmen.
Men det er da rigtigt. Den gjorde det også.
Scream har jeg stadig til gode. Jeg forventer ikke noget særligt, men jeg håber på at den er okay hygge
Pzyrex skrev:Released til Superbowl i går. Det kildrer altså alle de rigtige steder. Jeg' glæ'er mig!
SandyFrink skrev:Keanu Reeves gav vist 70% af sin hyre til cancerforskning.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster