Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66778 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049880 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Misterhamper skrev:Jeg har også selv bemærket det samme. Det siges jo vi danskere er 10 år bagud, så måske er vi også blevet split-fanatikere anno 2017
Pumperh skrev:der er mange som bruger disse programmer og det er noget pjat at man ikke for noget ud af det... hvad virker for andre betyder ikke 100% at de virker for dig
jeg har læst at folk har fået gode resultater af disse programmer andre mindre
Pumperh skrev:der er mange som bruger disse programmer og det er noget pjat at man ikke for noget ud af det... hvad virker for andre betyder ikke 100% at de virker for dig
jeg har læst at folk har fået gode resultater af disse programmer andre mindre
jbh0007 skrev:Foran - det tror jeg næppe !
Du skal tænke på, at der findes mange krudtere på de internale boards - så mange af de programmer du finder der er designet til folk med disse "vaner". Men andre ord er det ikke sikkert du med fordel kan bruge dem uden at have en nål i røven Dette er de nævnte programmer et godt eksempel på Du rammer ikke musklen nok gang om ugen til at du vil få noget ud af det clean i forhold til alm. split og FB programmer.
Misterhamper skrev:Bash, de fleste udkast som i post 1 stammer jo fra artikler med underbyggede teorier eller filosofier, og et øvelsesvalg.
Fx
http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=103178
jeg er selv i gang med at undesøge emnet helt til grunden
Pumperh skrev:ud over han ved ca alt er han 100% clean
Pumperh skrev:jamen så må jeg vel bare tro du er på krudt, de folk jeg kender som tager steroider har det okay med det og gemmer det næppe
for det andet, er han nok testet... og så kan man jo ikke bare gå og tro at alle dem som har okay mass har taget steroider ?
Sloth skrev:Hvorfor skulle det være en fordel kun at ramme en muskelgruppe, én gang om ugen når man tager sterioder, fremfor clean?
I mit hovede, burde man da næsten være i stand til at køre FB hver dag, pga. den forhøjede proteinsyntese, og den drastiske undertrykkelse af at gå i et katabolsk stadie.
Taurus skrev:Sloth skrev:Hvorfor skulle det være en fordel kun at ramme en muskelgruppe, én gang om ugen når man tager sterioder, fremfor clean?
I mit hovede, burde man da næsten være i stand til at køre FB hver dag, pga. den forhøjede proteinsyntese, og den drastiske undertrykkelse af at gå i et katabolsk stadie.
Præcis!
Det er diametralt modsat af hvad der normalt informeres ud, så den her køber jeg heller ikke.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster