Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63470 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048392 indlæg i 99706 emner
0 nye indlæg i dag
8800 skrev:Damerne er top dollar i Studiet, VHK COllege træner der jo :mrgreen: =D>
8800 skrev:Træner du primært for styrke?
Martin G skrev:God ryg
Bay skrev:Skal du arbejde på Chappern i aften?
TheCzech skrev:Rigtigt imponerende total
Se at få skrevet løftene på din styrkeliste
Friche skrev:Bay skrev:Skal du arbejde på Chappern i aften?
Jeps, fyrer lidt essential house selection af til at starte på og kører så lidt over i noget mainstream senere![]()
Kommer du og hilser på ?
Friche skrev:Jeps, jeg er der både fredag og lørdag. Lørdag har jeg vist nok fri, men havner som regel derinde alligevel![]()
Vi kan jo prøve at lokke 8800 derind også så det bliver et helt lille bb.dk træf![]()
Og tak. Og havde godt nok håbet på de 120 idag, men det kommer efter næste cyklus.
EDIT: Kommer du fredag eller lørdag? (lørdag er klart bedst), bare så jeg ved hvornår jeg skal invitere 8800 til
Bay skrev:Friche skrev:Jeps, jeg er der både fredag og lørdag. Lørdag har jeg vist nok fri, men havner som regel derinde alligevel![]()
Vi kan jo prøve at lokke 8800 derind også så det bliver et helt lille bb.dk træf![]()
Og tak. Og havde godt nok håbet på de 120 idag, men det kommer efter næste cyklus.
EDIT: Kommer du fredag eller lørdag? (lørdag er klart bedst), bare så jeg ved hvornår jeg skal invitere 8800 til
Jeg er ret sikker på jeg kigger forbi lørdag - så kan vi måske holde en bp-konkurrence i baglokalerne?![]()
Hvilken cyklus køre du i bp?
Friche skrev:Bay skrev:Friche skrev:Jeps, jeg er der både fredag og lørdag. Lørdag har jeg vist nok fri, men havner som regel derinde alligevel![]()
Jeg er ret sikker på jeg kigger forbi lørdag - så kan vi måske holde en bp-konkurrence i baglokalerne?![]()
Hehe, vi laver noget squat med nogle trunter på ryggenOg nogle donkey raises
Ved ikke helt hvad jeg skal køre nu her :s forslag modtages gerne. Vil helst kører noget hvor jeg kan træne hver dag, øge monster meget i alle øvelser og samtidig gaine uendeligt muskelmasse( lidt mindre kan også gøre det)
Bay skrev:Friche skrev:Bay skrev:Friche skrev:Jeps, jeg er der både fredag og lørdag. Lørdag har jeg vist nok fri, men havner som regel derinde alligevel![]()
Ved ikke helt hvad jeg skal køre nu her :s forslag modtages gerne. Vil helst kører noget hvor jeg kan træne hver dag, øge monster meget i alle øvelser og samtidig gaine uendeligt muskelmasse( lidt mindre kan også gøre det)
Det lyder sQu som en kinky omgang, men jeg er på - ingen tvivl om det![]()
Sjovt du siger det - sådan et program kunne jeg også godt brugeKører du FB, 2-split eller mere?
Friche skrev:Bay skrev:Friche skrev:Bay skrev:Friche skrev:Jeps, jeg er der både fredag og lørdag. Lørdag har jeg vist nok fri, men havner som regel derinde alligevel![]()
Det lyder sQu som en kinky omgang, men jeg er på - ingen tvivl om det![]()
Sjovt du siger det - sådan et program kunne jeg også godt brugeKører du FB, 2-split eller mere?
Pt har jeg kørt tre-split:
bryst, skulder og triceps
øvre ryg, nakke og biceps
ben, lænd og mave
Men kunne nok godt overtales til to-split, men så heller ikke længere ned.
Det ender nok med en tre-split med lineær progression fordi jeg ikke får fundet på noget andet![]()
Men det lyder super mht lørdag! Har lige skrevet i 8800's log, og så må vi se om han kan finde ud af at møde op(kender ham ikke irl, gør du det?)
Bay skrev:Friche skrev:Bay skrev:Friche skrev:Bay skrev:Friche skrev:Jeps, jeg er der både fredag og lørdag. Lørdag har jeg vist nok fri, men havner som regel derinde alligevel :P
Vi kan jo prøve at lokke 8800 derind også så det bliver et helt lille bb.dk træf :D
EDIT: Kommer du fredag eller lørdag? (lørdag er klart bedst :D ), bare så jeg ved hvornår jeg skal invitere 8800 til :D
Jeg er ret sikker på jeg kigger forbi lørdag - så kan vi måske holde en bp-konkurrence i baglokalerne? :lol:
Hehe, vi laver noget squat med nogle trunter på ryggen :D Og nogle donkey raises :D
Ved ikke helt hvad jeg skal køre nu her :s forslag modtages gerne. Vil helst kører noget hvor jeg kan træne hver dag, øge monster meget i alle øvelser og samtidig gaine uendeligt muskelmasse :D ( lidt mindre kan også gøre det)
Det lyder sQu som en kinky omgang, men jeg er på - ingen tvivl om det :wink:
Sjovt du siger det - sådan et program kunne jeg også godt bruge :) Kører du FB, 2-split eller mere?
Pt har jeg kørt tre-split:
bryst, skulder og triceps
øvre ryg, nakke og biceps
ben, lænd og mave
Men kunne nok godt overtales til to-split, men så heller ikke længere ned.
Det ender nok med en tre-split med lineær progression fordi jeg ikke får fundet på noget andet :?
Men det lyder super mht lørdag! Har lige skrevet i 8800's log, og så må vi se om han kan finde ud af at møde op :D (kender ham ikke irl, gør du det?)
Kender ham en lille smule - vi har gået på samme gymnasie og haft idræt sammen, men så heller ikke mere :wink:
Friche skrev:Dekonditionere pt men regner med at køre noget cardio de fleste dage. I dag tog jeg en halv time på motionscykel i på level 4 ( ud af 12)
Glæder mig til at komme igang med vægtene for cardio er godt nok kedeligt. Kanske en sudoku-bog er løsningen
Bay skrev:Friche skrev:Dekonditionere pt men regner med at køre noget cardio de fleste dage. I dag tog jeg en halv time på motionscykel i på level 4 ( ud af 12)
Glæder mig til at komme igang med vægtene for cardio er godt nok kedeligt. Kanske en sudoku-bog er løsningen
Cardio og Sudoku!!DU er virkelig ud på et sidespor - vi skal vist lige have sat dig på plads i morgen
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster