Facts:
Navn. Lasse Fruergaard Jensen
Alder. 22
Højde. 179 kan sgu lige presse den op på 183 på tær

Vægt. 75kg.
Fedtprocent. 10.01
Træningserfaring. Hmm har altid dyrket sport, men vægt og styrketræningen startede i 8. klasse (må have været omkring 15år dengang) Skal dog siges at seriøsitieten er steget i takt med alderen.
For tiden er jeg ikke i den vilde form. Vil gerne tilbage til min form fra i sommers, hvor jeg havde meget succes med min træning og mine resultater. Blev Sat tilbage efter en operation hvor jeg tabte mig lidt over 7 kg. og formen i min helings periode også røg. Men arbejder stærkt på at komme tilbage. Mit mål er udover styrke at få noget mere fylde på kroppen, men må indrømme, det at være markeret (som hugget ud i granit

For tiden kører jeg FB 3 gange om ugen, fodbold træning 2 gange, og forhåbentlig kamp en gang. Må dog krybe til korset og sige de sidste 2 uge har været meget sløve. Konfirmationer, 4 fødselsdage, vrøvl med foden og 60 timers arbejdsuger kom lidt i vejen, men burde være back on track.
Skal til slut siges at jeg elsker 2-splits programmer, og de passer perfekt til mit humør og min måde at træne på, og kan se at de virker

Vil poste min træninger her, så håber meget på positiv/negativ feedback, så længe den er konstruktiv:D