Savner og se hans shows inde i Kildeparken i aalborg hvor han rev tlf bøger over ,Osv

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67001 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049898 indlæg i 100472 emner
1 nye indlæg i dag
Karl Æg skrev:Svarer du ikke lidt selv på det spørgsmål?
Imagine... skrev:DK sejeste mand er Joachim B. Olsen
Haha :´)
Nok er han stærk, men c´mon!
Fordi han løfter 240 kg i bænkpres 1 gang eller squat´er 290-300kg 3 gange eller dødløfter 350 kg 3 gange, er han da ikke nødvendigvis Danmarks stærkeste mand.
Ej, helt seriøst...Synes det er for skidt kun at dømme styrken på tre øvelser.
Nej - Man skulle lave et show hvor man fandt "Danmarks stærkeste BARN" Eller "Danmarks stærkeste teenager!"...Så skulle jeg vise dem
ja og en 4-hjulstrækker i kuglerne.. Det er satme nastyZendium skrev:Har set Geo trække en lastbil eller sådan nogethaha
Imagine... skrev:Nej - Man skulle lave et show hvor man fandt "Danmarks stærkeste BARN" Eller "Danmarks stærkeste teenager!"...Så skulle jeg vise dem Mr. Green
pzo skrev:ja og en 4-hjulstrækker i kuglerne.. Det er satme nastyZendium skrev:Har set Geo trække en lastbil eller sådan nogethaha
Imagine... skrev:Nej - Man skulle lave et show hvor man fandt "Danmarks stærkeste BARN" Eller "Danmarks stærkeste teenager!"...Så skulle jeg vise dem Mr. Green
Det har der jo sådan set været noget der hed, og hvis jeg husker rigtigt, så var Geo faktisk med i det..
ste0 skrev:han er også blvet skudt i maven med en kanon :´) iron man :´)
ste0 skrev:HAV . du er da også fra aalborg , du må da også ha set hans show som lille dreng inde i kildeparken?
ste0 skrev:det er da en fejl i din opvækst
Don-Mikkelsen skrev:I må sgu sige hvad i vil men så vidt jeg ved har det aldrig været en deciplin i Danmarks stærkeste eller verdens stærkeste mand at bære ølkasser i én finger eller blive kørt over...
Han kan jo stille op i nogle af de decipliner alle andre dyrker så kan vi finde ud af hvad han kan, og er 100 på fx. Jochim B kan nakke ham i mange decipliner
ste0 skrev:Karl Æg skrev:Svarer du ikke lidt selv på det spørgsmål?
Hvad svarer jeg på?
Karl Æg skrev:ste0 skrev:Karl Æg skrev:Svarer du ikke lidt selv på det spørgsmål?
Hvad svarer jeg på?
Som jeg forstod det, spekulerede du på hvorfor man ikke ser ham mere i offentlige optrædender, og svaret på det må da unægteligt være hans lille "uheld" i Operation X. Ikke så meget andet
ste0 skrev:han får de der kamp hunde til danmark ..
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 110 gæster