Er der nogen der kan poste link til guide eller forklare her hvordan det er man omgår dette latterlige tiltag? Noget med "open-dns"

ind til da er http://btjunkie.org/ et godt sted at finde sine torrents.
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66954 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049896 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Folmand skrev:Ja nu vi så så heldige at være i bås med Saudiarabien og kina hvad angår statscensur!
Er der nogen der kan poste link til guide eller forklare her hvordan det er man omgår dette latterlige tiltag? Noget med "open-dns"
krang skrev:Ellers så gør dig selv den tjeneste at oprette en bruger på nordic-t.org, da de vist stadig har fri brugeroprettelse lige nu. Jeg ved godt, det ikke er det, du spørger om, men hvis du ikke har prøvet trackers, hvor man skal registrere sig, så er det klart at foetrække imo. Jeg hader hastighederne på tpb.org, omend de dog har et kæmpe udvalg af torrentsBare vær opmærksom på at holde en god ratio, da de er ret strenge med den slags.
Gaxe skrev:krang skrev:Ellers så gør dig selv den tjeneste at oprette en bruger på nordic-t.org, da de vist stadig har fri brugeroprettelse lige nu. Jeg ved godt, det ikke er det, du spørger om, men hvis du ikke har prøvet trackers, hvor man skal registrere sig, så er det klart at foetrække imo. Jeg hader hastighederne på tpb.org, omend de dog har et kæmpe udvalg af torrentsBare vær opmærksom på at holde en god ratio, da de er ret strenge med den slags.
Også er kvaliteten af torrents på nt bare så meget bedre end det der PB lort
Kolditz skrev:Ja relakks er også et alternativ, men så vidt jeg husker har de lukket for user signup.
charlie t skrev:Kolditz skrev:Ja relakks er også et alternativ, men så vidt jeg husker har de lukket for user signup.
Der står "anmeld dig" på forsiden. Oprettede lige bruger for 2min siden.
Kolditz skrev:charlie t skrev:Kolditz skrev:Ja relakks er også et alternativ, men så vidt jeg husker har de lukket for user signup.
Der står "anmeld dig" på forsiden. Oprettede lige bruger for 2min siden.
Det kunne jeg også sagtens, men kunne du betale? Så vidt jeg ved er det kun dem der har betalt for et år, der stadigvæk har adgang? Ellers kunne man jo også opratte nye accounts hver trejde dag.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster