MadzP92 skrev:d. 24, max løft af ALT du kan komme i nærheden af. fra 12 - 15
ejj kunne godt være hygge! Tager nok allerede derop kl 10, skal i kirke og alt muligt så skal være hos min onkel kl 12 i morgen...
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66765 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049879 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
MadzP92 skrev:d. 24, max løft af ALT du kan komme i nærheden af. fra 12 - 15
toto_G4M3R skrev:androide skrev:toto_G4M3R skrev:Kom lige til at tænke på, hvorfor stiger du aldrig i pull up?
Fordi jeg desværre cutter hele tiden, skal have gang i progressionen efter nytår når jeg begynder på bulk! I dag er væskeudtømning startet. Har ikke fået trænet igår, pga sneen, men skal kun træne full body i denne uge et par gange..
man bliver da også bedre til pull up når man cutter?
androide skrev:Slutter af med tabata cykling, jeg har spist for meget i julen, når ikke at blive ordentlig rippet fuck det, konkurrencen har været lærerig.
Saddydj skrev:androide skrev:Slutter af med tabata cykling, jeg har spist for meget i julen, når ikke at blive ordentlig rippet fuck det, konkurrencen har været lærerig.
Du oploader vel forhåbentligt stadig billeder?
androide skrev:Saddydj skrev:androide skrev:Slutter af med tabata cykling, jeg har spist for meget i julen, når ikke at blive ordentlig rippet fuck det, konkurrencen har været lærerig.
Ja det kan jeg lige så godt, så har jeg noget at sammenligne mine tidligere billeder med..
At tro jeg kan blive så rippet i December med jule mad og julefrokoster, var for dumt at tro.
SienZ skrev:good advice
Kenny Nickelman=GUNS skrev:SienZ skrev:good advice
Extra good advice
SienZ skrev:androide skrev:Saddydj skrev:androide skrev:Slutter af med tabata cykling, jeg har spist for meget i julen, når ikke at blive ordentlig rippet fuck det, konkurrencen har været lærerig.
Ja det kan jeg lige så godt, så har jeg noget at sammenligne mine tidligere billeder med..
At tro jeg kan blive så rippet i December med jule mad og julefrokoster, var for dumt at tro.
Du har 5 dage endnu. Der kan virkelig ske meget på 5 dage. Hvis du starter i dag (26), så kan du sagten stå væsentligt bedre d. 31.
1. Cardio. Vil anbefale minimum 30 minutter HVER dag. Hvad du laver er nok mindre vigtigt, men du skal svede. Vil også anbefale over 30 min.
2. Væskemanipulation. Læs lidt om emnet og start evt. med det samme. Det kan virkelig gøre underværker. Hvor meget indflydelse det har når man ikke er cut, ved jeg ikke. Men mon ikke det har nogen indflydelse. Tjek maxer.dk de har en artikel omkring dette.
3. Kulhydratmanipulation. Hører lidt under væsken også. Samme med salt. Vil tro det står i artiklen om væskemanipulation også.
4. God belysning. Det er essentielt for gode billeder. Du kan syne meget større og mere cut med godt lys.
androide skrev:SienZ skrev:androide skrev:Saddydj skrev:androide skrev:Slutter af med tabata cykling, jeg har spist for meget i julen, når ikke at blive ordentlig rippet fuck det, konkurrencen har været lærerig.
Du har 5 dage endnu. Der kan virkelig ske meget på 5 dage. Hvis du starter i dag (26), så kan du sagten stå væsentligt bedre d. 31.
1. Cardio. Vil anbefale minimum 30 minutter HVER dag. Hvad du laver er nok mindre vigtigt, men du skal svede. Vil også anbefale over 30 min.
2. Væskemanipulation. Læs lidt om emnet og start evt. med det samme. Det kan virkelig gøre underværker. Hvor meget indflydelse det har når man ikke er cut, ved jeg ikke. Men mon ikke det har nogen indflydelse. Tjek maxer.dk de har en artikel omkring dette.
3. Kulhydratmanipulation. Hører lidt under væsken også. Samme med salt. Vil tro det står i artiklen om væskemanipulation også.
4. God belysning. Det er essentielt for gode billeder. Du kan syne meget større og mere cut med godt lys.
Jo tak!! Følger rådene fra maxer omhandlende væskemanipulation! Skal nok huske det! Kører hiit cardio 10 min og cykler 30 min om dagen frem til den 30..!! I can do it!!
SienZ skrev:androide skrev:SienZ skrev:androide skrev:Saddydj skrev:androide skrev:Slutter af med tabata cykling, jeg har spist for meget i julen, når ikke at blive ordentlig rippet fuck det, konkurrencen har været lærerig.
Jo tak!! Følger rådene fra maxer omhandlende væskemanipulation! Skal nok huske det! Kører hiit cardio 10 min og cykler 30 min om dagen frem til den 30..!! I can do it!!
Kør 30 min hiit og cykel 1-1½ time om dagen. Det er ikke mange dage androide, men jeg er overbevist om at det får nævneværdig indflydelse på din form når du skal have taget billeder.
Mht. mængden af væske, så kør 5-6 liter i dag, og så 10-12 liter til og med d. 30 før klokken 16. Herefter er det ingen væske, og heller ingen væske gennem væskefyldte fødevarer. Så burde du stå rimeligt d. 31, hvor du kan tage billeder og smide dem op. Tag dem så sent som muligt, men sørg for at få dem taget og lagt op!
Stativet skrev:hvornår kommer dine billeder?
androide skrev:I morgen skal de tages såå glæder mig må ikke drikke mere væske efter kl 18 i dag
The Juice skrev:androide skrev:I morgen skal de tages såå glæder mig må ikke drikke mere væske efter kl 18 i dag
Husk at drikke en flaske rødvin. Det bliver man knastør af.
The Juice skrev:Du spørger om man bliver fed overnight af at drikke en flaske rødvin? Det gør man ikke. Det er et gammelt trick, som virker aldeles fremragende. Rødvin er meget vanddrivende. Vodka/whisky kan selvfølgelig også bruges, rødvin er bare så lækkert.
The Juice skrev:Jeg vil tro at det er ligegyldigt om man drikker rød- eller hvidvin.
androide skrev:The Juice skrev:Jeg vil tro at det er ligegyldigt om man drikker rød- eller hvidvin.
Super skal ud til en kvinde i aften/nat/morgen, og hun har den bedste tyske hvidvin! Der skal pimpes og tales filosofisk hele aftenen så!! Tak for rådet!! Juice! Kongen over alle konger!!
Carsten2002 skrev:Du kunne også bare hore hele natten = Extra cardio.
Carsten2002 skrev:androide skrev:The Juice skrev:Jeg vil tro at det er ligegyldigt om man drikker rød- eller hvidvin.
Super skal ud til en kvinde i aften/nat/morgen, og hun har den bedste tyske hvidvin! Der skal pimpes og tales filosofisk hele aftenen så!! Tak for rådet!! Juice! Kongen over alle konger!!
Du kunne også bare hore hele natten = Extra cardio.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster