SandyFrink skrev:Vi nærmer os 10-års reunion på mit gode, gamle gymnasium. Det sker fredag. Hvor der afholdes FEST.
Hvilket minder mig om denne fine skrivelse jeg fandt frem fra mapperne:
Var de glade for at se dig igen?
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 61326 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er montydk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2047419 indlæg i 98669 emner
2 nye indlæg i dag
SandyFrink skrev:Vi nærmer os 10-års reunion på mit gode, gamle gymnasium. Det sker fredag. Hvor der afholdes FEST.
Tudi skrev:SandyFrink skrev:Vi nærmer os 10-års reunion på mit gode, gamle gymnasium. Det sker fredag. Hvor der afholdes FEST.
Var de glade for at se dig igen?
SandyFrink skrev: Apropos at ligge i sengen, så er jeg træt af at blive vækket af diverse personer der skal være praktiske og i den forbindelse larme tidligt på morgenen. Bevares, ørepropper tager en del af det - men ikke alt. Være det sig håndværkere eller folk der slår græs eller går rundt med en af de der åndssvage maskiner der blæser blade ud på vejen, væk fra fortovet. Hvad er justifikationen for at larme så tidligt? Og vi ved jo alle hvad svaret er: Der er ikke nogen. Det er blot et levn fra industritiden - det samme er at møde i skole kl 8 - og noget moraliserende, protestantisk ævl om flid og gerning. Det er umuligt at have en rationel diskussion om. Og håndværkere, de praler med det. "Ja jeg står så op kl 5 om morgenen for at arbejde". Tillykke. Det er usundt og unaturligt. Det er absurd at folk der lader deres levevis indrette optimalt efter de biologiske og fysiologiske vilkår vi er underlagt skal bebyrdes af folk der på tæt på arbitrært grundlag vil larme klokken lort.
[/color]
Overload skrev:Da jeg var mindre samlede jeg på klippekort. Samlede måske 1000 brugte klippekort. Buschaufføren gemte de brugte klippekort til mig og flere gange om ugen fik jeg en stak. Men så smed jeg det hele ud. Sammen med mine pokemonkort.
SandyFrink skrev:Overload skrev:Da jeg var mindre samlede jeg på klippekort. Samlede måske 1000 brugte klippekort. Buschaufføren gemte de brugte klippekort til mig og flere gange om ugen fik jeg en stak. Men så smed jeg det hele ud. Sammen med mine pokemonkort.
FORMÅLSLØSHEDEN MED DENNE AKTIVITET OVERGÅR KUN MARGINALT FORMÅLSLØSHEDEN MED DIN EKSISTENS
Kaptain skrev:[youtube][/youtube]
Hyggeligt brev fra din daværende rektor. Det minder mig om, at jeg selv var på en såkaldt "kontrakt" med indskærpede retningslinjer for min "adfærd" skrevet af rektor, i alle mine tre år på mit gymnasium. Formentlig af selvsamme årsager blev jeg fravalgt, da han uddelte en række priser da vi dimitterede. Det var alle priser relateret til højeste karaktergennemsnit, så det var ret konkret at spotte hans bevidste fravalg.
Hvis du sammenholder din tid i grundskolen med din tid i gymnasiet, hvilken tid fandt du så mest positiv? Og hvilket fag var dit yndlingsfag?
BRN skrev:Du er en rottweiler af styrke, chihuahua af sind.
JMT, 2017 skrev:"Hvad skal man med omega-3 når man har en stor tissemand?"
SandyFrink skrev:
Har I lagt mærke til det, venner? Ja, den er god nok - ét sæt mindre end sidst. Jeg skal jo også kunne restituere fra det, for fanden. Hahahaha.
SandyFrink skrev:Jeg kan konstatere jeg bliver mere og mere ligeglad med langt de fleste ting. Således spår jeg potentiel katastrofe ved fx alderen 40+.
SandyFrink skrev:Hvis der i øvrigt er nogen af jer der går og har det rigtigt skidt og overvejer selvmord, så lad mig gøre noget fuldstændigt klart: Lad være med det. Gør i stedet noget andet.
Snackman skrev:(..)
SandyFrink skrev:Señor Capitán> Børn er VIRKELIG røv og nøgler. Man skal både ønske, ville og gide dem - ingen af delene finder jeg hos mig, og jeg spår ikke det ændrer sig. En Chaplin er en mulighed, men det er ren teori. Det var ikke religiøse hensyn - ikke overraskende - men livet er i sandhed det man gør det det til, herunder den energi man lægger i det, både indhold men også form - ceremoni og tradition inkluderet. Jeg er af hjerte en one woman man, så ægteskab er den meningsfulde symbolik og løfte med hvilket at stadfæste det.
Skal du selv giftes en dag, sådan som du forestiller dig det? Patrick Doyles stykke The Wedding Night er i øvrigt sublimt.
Her er min håbefulde forestilling, at dette vil udløse en vedblivende lykkefølelse for første gang i tilværelsen - om end det også vil være kilde til evig bekymring og problemer.
Hvis du massiv som 55 årig kan du gro et langt skæg, finde en trefork og gå rundt og lege at du er Posseidon.SandyFrink skrev:"Ergol...ah! Hercules!" - "Yes! HERCOLE!". Nogle dage efter cyklede jeg gennem byen, hvor en meget mørk afrikaner ser mig og udbryder "HERCULES!".
Ceneeh skrev:Børn er nu heller ikke øverst på min ønskeliste, men jeg synes stadig det er synd, at en lærd og oplyst mand som du, ikke gør en kvinde med rogn, med tanke på at du er gift og ikke flyver fra det ene skød til det andet. Jeg tænker både helt personligt, og også med tanke på nationens fremtid (der allerede er dømt til at fejle), når jeg ser på de stigende og svimlende fødselsrater i blandt andet Afrika og Mellemøsten, og hvordan der yngles i massevis i ghettoerne herhjemme.
Men måske er det bare bedre at afholde sig fra at sætte børn til verden, så de undgår alt den dårligdom.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster