Heihachi skrev:Jeg tvivler på, at folk taber kæben over, at du har stået stille i bænk i en mia. år :D
Ja, men der er jo nok også en grund til, at jeg gerne vil have lidt progression/stigning i bænken, og dette ser jeg kun ved at tage en omgang Smolov.
Heihachi skrev:Det var bare den sædvanlige rutine med to 10'ere under. Den er stadig ikke helt højt nok oppe, ligesom man skal sigte når man rammer jorden igen. Ytne blev ellers også lige fortalt af en kvindelig instruktør, at det var meget farligt for de åh, så skrøbelige Technogym-vægtskiver =D> - Men dels brugte de kære Sheiko-folk stepboxen, og dels blev vi enige om, at den stepbox er en tand for højt oppe til alm. dødløft. Det bliver snarere noget deadlift from boxes, hvis man bruger den. Jeg tror egentlig, at den eneste holdbare løsning er at tage til Falkevej, hvilket André og jeg også har planer om, når medlemstiden fra Dit Studie udløber næste gang.
Haha, hvad sagde i så til instruktøren? Ja, men hvis du tager de to "klodser" af step-boxen, så bliver den jo lidt mindre, og så passer den da perfekt!?
Heihachi skrev:Jeg er formentlig frisk på noget Smolov, hvis André også kan overtales. Som jeg husker det, er det bare planen at man skal træne 4 gange om ugen under Smolov? Det synes jeg lyder en smule fesent!
Jo, det er træning 4 gange om ugen. Og det burde du kunne holde til!
Hvornår vil i så starte på Falkevej?