Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63442 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048377 indlæg i 99704 emner
0 nye indlæg i dag
Franz Biberkopf skrev: Grønt er godt.
]
SandyFrink skrev:I burde stoppe med at drikke øl.
M0rten skrev:SandyFrink skrev:I burde stoppe med at drikke øl.
Og med at spise hvidt brød, træne sub-optimalt, kunne lide “dårlige” film, fejle osvosv.
STOP LIKING WHAT I DON’T LIKE!!!!!11!!
InspectorNorse skrev:2x 200 kg trap bar dødløft uden bælte/trøje eller straps.
5x 190 kg trap bar dødløft uden bælte/trøje eller straps.
Etrius skrev:1) At jeg er begyndt at cykle igen efter 3 måneder, og 2) at jeg nu kan styrketræne min venstre hånd og arm med meget, meget lette vægte. Der er lys for enden af tunnelen!
martinkjr skrev:Etrius skrev:1) At jeg er begyndt at cykle igen efter 3 måneder, og 2) at jeg nu kan styrketræne min venstre hånd og arm med meget, meget lette vægte. Der er lys for enden af tunnelen!
Skiftede bilen ud med en cykel efter ikke at have cyklet i noget der ligner 15 år og det har virkelig været en positiv oplevelse. Biler er sgu ofte det "bekvemmelige onde", hvis den bliver anvendt udelukkende på relative korte afstande. Gider sgu ikke have en igen medmindre det bliver en nødvendighed.
SandyFrink skrev:Med mindre I skal lange distancer, så hold jer til almindelig cykel, ikke el.
Det er i forvejen beskedent hvad motion cykel indebærer. Man kan trille forbavsende langt stille og roligt derudad, og det er lidt hårdere end kontorarbejde.
For en del er elcykler det rene selvbedrag.
Det er kvindernes udgave af mændenes bænkpresspot, "it's all you, bro!": "Ja", siger Anne Sofia Louisa: "jeg tager cyklen næsten alle vegne!"
Lucas1994 skrev:Jeg får ondt i klunkerne af at cykle for meget.
Lucas1994 skrev:Jeg får ondt i klunkerne af at cykle for meget.
SandyFrink skrev:Med mindre I skal lange distancer, så hold jer til almindelig cykel, ikke el.
Det er i forvejen beskedent hvad motion cykel indebærer. Man kan trille forbavsende langt stille og roligt derudad, og det er lidt hårdere end kontorarbejde.
For en del er elcykler det rene selvbedrag.
Det er kvindernes udgave af mændenes bænkpresspot, "it's all you, bro!": "Ja", siger Anne Sofia Louisa: "jeg tager cyklen næsten alle vegne!"
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster