Garik skrev:Ny bil: Ford Focus Titanium stationcar (2019)
Nu er jeg jo nok den på boardet der ved mest om biler (og fodbold) og dertil vil jeg gerne approve dit køb af denne fine Focus.
Hvad måtte du slippe?
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63468 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048388 indlæg i 99706 emner
0 nye indlæg i dag
Garik skrev:Ny bil: Ford Focus Titanium stationcar (2019)
Pzyrex skrev:Garik skrev:Ny bil: Ford Focus Titanium stationcar (2019)
Nu er jeg jo nok den på boardet der ved mest om biler (og fodbold) og dertil vil jeg gerne approve dit køb af denne fine Focus.
Hvad måtte du slippe?
Garik skrev:Haha, self-proclaimed?
Den ligger på omkring 250.000 fra ny som Titanium-model. Så er der forhandlet træk, metallak, vinterhjul, større alufælge, gummimåtte, DK-pakke, tonede ruder og det løse - og endte så på cirka 250.000kr igen
Pzyrex skrev:Garik skrev:Haha, self-proclaimed?
Den ligger på omkring 250.000 fra ny som Titanium-model. Så er der forhandlet træk, metallak, vinterhjul, større alufælge, gummimåtte, DK-pakke, tonede ruder og det løse - og endte så på cirka 250.000kr igen
Ikke engang selvudnævnt, nej!
Men det lyder jo til at du er gået all-in jyde og fået et rigtig godt tilbud. Har sjældent hørt om at man har fået så meget med til samme pris. Normalt synes jeg blot de går med til at give nogle vinterdæk eller en undervognsbehandling eller ligende. Måske jeg skal have trænet min indre afghanske brugtvognsforhandler!
Franz Biberkopf skrev:
Performance skjorten Brooks Brothers introducerede denne sommer er sgu godkendt herfra! (Non-iron Coolmax). Seks pasformer og utal af ærmelængder- det nærmeste man kommer "skræddersyet" skjorte.
I øvrigt kan jeg ikke lade være med at komme med et tip: Brooks Brothers USA sitet kører ofte vanvittige skjorte tilbud der ikke umiddelbart er synlige for os europæere men med lidt snilde kan man omgå den begrænsning. Herhjemme kommer prisen aldrig under 949,- pr stk, mens 4 skjorter i reglen i USA koster 1500 inkl. told og afgifter --> hvis man logger ind som amerikaner og benytter en freight forwarder (opretter gratis adresse I USA og i første omgang får tilsendt dertil). Er man til button down skjorter er det stedet at handle dem.
FNG skrev:Har aldrig forsøgt at købe noget via. freight forwarding hvor besværligt er det?
Kandetvirkeligpasse skrev:Franz Biberkopf - hvad skal man søge på google for at finde sådan en peak p skjorte?
iRoN_wArrioR93 skrev:Dysons luftrenser og gulvventilator i én.
https://shop.dyson.dk/pure-cool-tower-black-310129-01
Pzyrex skrev:iRoN_wArrioR93 skrev:Dysons luftrenser og gulvventilator i én.
https://shop.dyson.dk/pure-cool-tower-black-310129-01
Hvad bruger man sådan en til? Ja, til at rense luften, men hvad er formålet?
Ceneeh skrev:Ørepropper i silikone fra Matas (25 kr). PENGENE VÆRD. Stor livsglæde deraf. Man former dem bare selv.
Franz Biberkopf skrev:Ceneeh skrev:Ørepropper i silikone fra Matas (25 kr). PENGENE VÆRD. Stor livsglæde deraf. Man former dem bare selv.
Meget enig. Jeg var ellers ved at springe ud i dyre specielfremstillede ørepropper, indtil min læge anbefalede silikone-klumperne man former selv. Jeg havde længe gået uden om dem, fordi andre typer ørepropper der ikke virkede for mig reklamerede med bedre støjdæmpning.
Da jeg var i Matas efter ørepropperne, var det dagen før en vigtig konference hvor jeg skulle sove. Brugte tid på at studere forskellige ørepropper, hvilket gjorde at en Matas-pige stillede sig op og fulgte enhver af mine små bevægelser på afstand, og mod betalingen rullede hun og kollega'en øjne samme. Der var ingen større forståelse for deres betydning.
haaank skrev:Folk tager generelt for let på deres søvn. Nogle af mine vigtigste ejendele er mine formstøbte ørepropper fra Audionova og natbriller. Er der nogen af jer, der har erfaringer med gode natbriller? Jeg overvejer at købe tempurs, men er i tvivl om de bliver for varme.
BRN skrev:Du er en rottweiler af styrke, chihuahua af sind.
Mussetrussen skrev:haaank skrev:Folk tager generelt for let på deres søvn. Nogle af mine vigtigste ejendele er mine formstøbte ørepropper fra Audionova og natbriller. Er der nogen af jer, der har erfaringer med gode natbriller? Jeg overvejer at købe tempurs, men er i tvivl om de bliver for varme.
Hvordan kan I holde ud at sove med alt det udstyr i hovedet? Jeg har prøvet både ørepropper og sovemaske, men det er jo ikke til at holde ud. Tidligt i seng, et stille, køligt rum (jeg plejer bare at sove med et dynebetræk) med mørklægningsgardiner, så er jeg frisk som en havørn.
Mussetrussen skrev:haaank skrev:Folk tager generelt for let på deres søvn. Nogle af mine vigtigste ejendele er mine formstøbte ørepropper fra Audionova og natbriller. Er der nogen af jer, der har erfaringer med gode natbriller? Jeg overvejer at købe tempurs, men er i tvivl om de bliver for varme.
Hvordan kan I holde ud at sove med alt det udstyr i hovedet? Jeg har prøvet både ørepropper og sovemaske, men det er jo ikke til at holde ud. Tidligt i seng, et stille, køligt rum (jeg plejer bare at sove med et dynebetræk) med mørklægningsgardiner, så er jeg frisk som en havørn.
Mussetrussen skrev:Det har også den ekstra fordel at det minimerer risikoen for parring, hvilket jeg efterhånden anser for værende en småpatetisk, underlødig omgang bizar behovstilfredsstillelse, som jeg får stor fornøjelse ud af ikke at deltage i. Ja, man har vel sine særheder.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster