Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 64351 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Flatreal
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048728 indlæg i 99716 emner
0 nye indlæg i dag
Kæmperen skrev:Følsomt emne.
Hvis man går ind og kigger på den forbudte liste, så tror jeg nok jeg har været i berøring med lidt af det.
Men det har ikke været i forbindelse med træning. Men for en festlig bytur.
Hold kæft hvor ville jeg ærge mig, hvis jeg blev snuppet i dopingkontrol, bare fordi man har været i byen. Derfor hører det virkelig til sjældenhederne. Men man har jo været ung og dum
Jenz skrev:8800 skrev:Kæmperen skrev:Følsomt emne.
Hvis man går ind og kigger på den forbudte liste, så tror jeg nok jeg har været i berøring med lidt af det.
Men det har ikke været i forbindelse med træning. Men for en festlig bytur.
Hold kæft hvor ville jeg ærge mig, hvis jeg blev snuppet i dopingkontrol, bare fordi man har været i byen. Derfor hører det virkelig til sjældenhederne. Men man har jo været ung og dum
Nå, ok på den konto har jeg da også i sin tid eksperimenteret med amfetamin
tjoo men med amfetamin, hash eller lignende euforiserende stoffer så bliver du altså ikke knaldet i en dopingkontrol med mindre den bliver taget til stævner... Der bliver ikke tjekket efter det ved en dopingkontrol i centret.
PicX skrev:Jeg har taget 500 ml test om ugen i 19 uger, og kender rigtig mange der også har taget meget mer. Det var også en af grunden til at jeg gjorde det, på grund at jeg havde et stort netværk af venner som havde læst om det længe, og som nemt kunne skaffe det.Og der med havde jeg også nogle homon piller, til at få min homoner i balance igen efter endt kur. Men hensyn til om jeg skal køre igen, skal jeg nok køre en vinther kur igen næste år. Min holdning er at hvis man har en alder, som ligger omkring de 20 og op efter og at kroppen er fuldt udviklet, og man ellers tænker sig om og undersøger det inden, kan jeg ikke se der sku være noget i vejen ved at køre en kur over et år.
kuglen skrev:jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange nrugere herinde der bruger doping eller har gjort og tør stå ved det den dag idag?
jeg selv har ikke rørt det og har heller ikke planer om det.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster