Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66323 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049764 indlæg i 100452 emner
0 nye indlæg i dag
PittBull! skrev:Apropos kropsidealet i 90erne og 90er film:
PittBull! skrev:Apropos kropsidealet i 90erne og 90er film:
Franz Biberkopf skrev:Jeg har kun lige skimtet overskriften på nogle af Top Gun 2 anmeldelserne. Virker til at mange mener at den (nærmest) overgår originalen og den skulle være den bedste blockbuster i nyere tid. AI skulle give Val Kilmer stemmen tilbage.
Politiken gav den dog 4 stjerner med begrundelsen en reklamefilm for det amerikanske luftvåben.
Mussetrussen skrev:Nobody (2021) https://www.imdb.com/title/tt7888964/
Nu har jeg kun set den første John Wick film, som jeg syntes var håbløst åndssvag, så derfor er det lidt sært at jeg faktisk godt kunne lide denne her, på trods af at det nærmest er samme film som John Wick. Men jeg er vild med Bob Odenkirk, så måske var det det der gjorde udslaget. Okay, det er stadig en åndssvag, urealistisk, over the top Rambo-agtig karakter han spiller, men det er ligesom hele præmissen, og der er hele tiden et glimt i øjet, fordi filmskaberne godt selv ved at det fjollet og et nærmest Home Alone-agtigt setup. Det er en god slå hjernen fra film.
7/10
Toscana (2022) https://www.imdb.com/title/tt13276352/?ref_=fn_al_tt_1
Jeg har set alt hvad Mattesen har lavet, så denne her måtte jeg også se. Den kunne jeg dog godt være sprunget over. Kæft en gang gennemsnitlig romantisk drama, uden ét eneste moment der hiver den op af ligegyldighedens suppe. Mattesen forbinder vi jo med komik, men det er absolut ikke en romantisk komedie. Mere et ufarligt drama, som vi alle ved hvordan ender, næsten inden de er kommet i gang. Hvis filmen kan andet end at spilde alles tid med klichéer, så er det at facilitere til madglæde. Da filmen var færdig fik jeg en ustyrlig lyst til at finde nogle gode råvarer frem og kræse om aftensmaden til familien, fordi det at lave god mad til folk man elsker er ekstremt meningsfuldt, og giver man madlavningen sin fulde opmærksomhed, fremfor at det bare er noget der skal overstås, så er det enormt givende. Selve filmen vil jeg give 3/10, mens det visuelle skal have 7/10 og madglæde følelsen skal have 8/10. Samlet får den 5/10
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster