Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66323 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049764 indlæg i 100452 emner
0 nye indlæg i dag
Bilsten skrev:Ronnie Coleman af Generation Iron
Damn, den er godt lavet.
Det med at Ronnie tog det hele med storm pga. et par glas sprut virker helt troværdigt og kan være sandt.
Det med han længe var clean kunne de have spillet på, men gjorde det ikke, istedet taler man slet ikke om drugs, men måden det er klippet sammen på uden at lyve el.bedrage el. enddog manipulere, det er sgu eminent,
Er generation irons 1 2 og 3 iøvrigt på nogle af streamingstjenesterne og hvordan kan man lettest leje dem alle, helst i længere tid end blot 48 hrs. som oftest tilfældet?
Ceneeh skrev:POSSESSION (1981
Vil gerne slå et MEGET anbefalelsesværdigt slag for denne. Faktisk har den indtaget førstepladsen på min liste over bedste film nogensinde. Jeg har set maaaange film, men jeg kan absolut ikke sammenligne den med noget. Desuden den bedste kvindelige optræden, jeg nogensinde har set. Enestående mesterværk.
Helt kort fortalt - uden at spoile: En mand kan og vil ikke give slip på sin kone, der har en affære. Hun ved i øvrigt heller ikke, hvad hun selv vil. DERTIL SKER DER EN MASSE UFORUDSETE OG GENIALE TING.
Xapo2020 skrev:https://www.dr.dk/drtv/episode/doedelige-droemmekroppe_-fuck-om-jeg-doer-ung_366903
Ceneeh skrev:Bilsten
Instruktøren skrev den på baggrund af en skilsmisse, han selv gennemgik nogle år forinden. Der findes naturligvis andre break-up movies derude, men intet slår den her. Jeg tænker, vi alle kender følelsen. Steen Steensen Blicher havde ret. Den største sorg i verden her, er at miste den, man har kær - om det så er dødsfald eller brud. Folk reagerer forskelligt. I filmen her, river smerten og sorgen i kroppen, og kommer til udtryk i voldsomme, omend IKKE slemt urealistiske scener. De irrationelle tanker forbliver ikke blot tanker. Det mest interessante og forfærdelige er, at hun ikke selv ved, hvad hun vil - og derfor stikker i flere retninger, hvilket driver mændene til sindssyge. Dialogerne og monologerne er poetiske og filosofiske. Alt samtale i filmen er guld værd. Jeg er måbende. En gave til menneskeheden.
Selvom jeg er tilhænger af stoisk livsførelse, tror jeg næppe man kan være forberedt og afklaret med at være i sådan en situation. Visse ting er bare for meget for den menneskelige psyke, og det må UD på en eller anden måde, for man bliver ikke syg af det, der kommer ud - men af det, der bliver inde.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster