Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66496 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049810 indlæg i 100466 emner
0 nye indlæg i dag
flomse skrev:Hej jeg har mødt en sød pige, vi havde 3 fantastiske uger sammen, pludselig fik hun kolde fødder og mente det hele var gået for stærkt. Jeg var villig til at give hende tid da hun sagde jeg måtte stole på hendes følelser for mig, var ægte og at hun havde brug for tid. Det er nu et par uger siden vi har snakket sammen og jeg vil ikke kontakte hende, da jeg ikke vil presse på og skubbe hende helt væk.
Jeg har hørt fra hendes søster, at hun savner mig og ik vil udelukke vil skal være sammen, men lige nu har hun brug for alenetid. Det ved jeg ik helt hvordan jeg skal tolke, det kan jo tage meget lang tid inden hun ved hvad hun vil.
Hvad skal jeg gøre, komme videre i en fart, vente, tage kontakt eller hvad vil i foreslå.?
flomse skrev:haha, griner. Ja jeg tror i har ret, hun er fucked up følelsesmæssigt og hun har en masse rod i sit liv, også en ex der spøger.
Jeg venter med at kontakte hende, til jeg har fået en briefing fra søsteren, hun ved ikke jeg snakker med hendes søster.
Jeg tror sgu også mere og mere at hun ik kan magte en fyr som er sød ved hende, hun er blevet skræmt over de følelser hun har fået og fordi der pludselig er en som har behandlet hende ordentligt. Jeg er bare pisse træt af, at jeg nåede at blive forelsket i hende., det møg.
ntp9 skrev:I punktform efter hvad du har fortalt:
- hun er fucked up følelsesmæssigt
- har ikke styr på sit liv
- har et uafklaret forhold til sin eks
- har et dårligt ry
- er kærlig et øjeblik og kold det næste
Har du virkelig brug for sådan en person i dit liv? Seriously?
Der er fisk nok i havet! Min eks og jeg slog op for et par dage siden, og hende er du fx mere end velkommen til at få
flomse skrev:Jeg venter med at kontakte hende, til jeg har fået en briefing fra søsteren, hun ved ikke jeg snakker med hendes søster.
Active skrev:Flomse.
Har selv været ude for noget der godt kunne ligne, her for 2-3 uger siden.
Glem tøsen! Kom videre. Gå efter GFTOG princippet. Det vil drive dig til vanvid her i starten, men senere hen vil du være glad for du gjorde det, og ikke spildte et sekund mere af dit liv på hende.
James Last skrev:Kan være hun ikke var super tilfreds med din schlong?
No1two skrev:flomse skrev:Jeg venter med at kontakte hende, til jeg har fået en briefing fra søsteren, hun ved ikke jeg snakker med hendes søster.
Er du sikker på det? For hvis de har sådan et søskendeforhold, hvor hun betror sin søster med, at hun savner dig, så betror søsteren formodentlig også hende med at I snakker sammen. Det er selvfølgelig ikke sikkert, men...
Hvis det var mig der var i din situation, ville jeg skrive noget a la dette til hende: "Hej. Er du blevet afklaret omkring hvad du vil med os to? .. Jeg er, for at være ærlig, ved at være lidt træt af vente i uvished, så jeg har brug for at vide om der stadig er noget mellem os, eller om det er et overstået kapitel, og jeg derved kan betragte mig selv som single."
- eller på en anden måde "tvinge" hende til at tage stilling. Du har ventet i et par uger, og det burde være lang tid nok for pigebarnet.
Skull and bones skrev:Er det her en joke?
flomse skrev:Nej jeg kan jo ikke være sikker, ved kun hun har sagt at hun intet siger om at jeg har spurgt hende til råds. Så det må jeg gå ud fra er rigtigt.
Det lyder rigitg fornuftig det du siger, jeg må lige samle mod til mig og få det gjort engang
No1two skrev:flomse skrev:Nej jeg kan jo ikke være sikker, ved kun hun har sagt at hun intet siger om at jeg har spurgt hende til råds. Så det må jeg gå ud fra er rigtigt.
Det lyder rigitg fornuftig det du siger, jeg må lige samle mod til mig og få det gjort engang
Hvis hun så afviser dig, slipper du i hvert fald for at gå rundt i uvished, hvilket gør det nemmere at komme videre (for mig i hvert fald).
flomse skrev:No1two skrev:flomse skrev:Nej jeg kan jo ikke være sikker, ved kun hun har sagt at hun intet siger om at jeg har spurgt hende til råds. Så det må jeg gå ud fra er rigtigt.
Hvis hun så afviser dig, slipper du i hvert fald for at gå rundt i uvished, hvilket gør det nemmere at komme videre (for mig i hvert fald).
Ja præcis, men på den anden side er jeg nok bange for svaret, tror jeg. Tænker det måske er bedre at lade som ingenting og på et eller andet tidspunkt er jeg jo kommet over hende :-) og så kan hendes svar være ligegyldigt.
Skull and bones skrev:Active skrev:Flomse.
Har selv været ude for noget der godt kunne ligne, her for 2-3 uger siden.
Glem tøsen! Kom videre. Gå efter GFTOG princippet. Det vil drive dig til vanvid her i starten, men senere hen vil du være glad for du gjorde det, og ikke spildte et sekund mere af dit liv på hende.
Godt, tydeligvis sarkastisk (komisk) indlæg, der passende udfordrer brugeren Flomses tilgang til "problematikken" og kritisk tager stilling til alvoren, hvormed den fejlagtigt bliver behandlet. Især kan dit brug af ordet princip om noget så ligegyldigt fremhæves som et velvalgt komisk indslag.
NGS skrev:Knald søsteren.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster