Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66815 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049883 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Hustler_boy skrev:Træner du 3 timer om ugen eller 3 timer pr. trænings session?
Anden skrev:Jeg synes i starten at jeg ku se resultater for hver gang jeg var nede at træne, men det var sku nok mest psykisk hehe
ellers vil jeg tro at der gik et par måneder, for der begyndte folk at komme med bemærkninger om det
Bone-14 skrev:3 timer pr træning er lidt overkill, men altså med mig begyndte der at komme resultater efter 3-5 måneders tid.
fl0dhest skrev:På mine første 3 måndeder tog jeg 10kg på
hot_fifty skrev:kan snart ikke huske det mere men 3 mdr ca. Havde rigtig gode begyndergains.
Men 3 timers træning. Max 1½ når det fullbody. Tag mellem 10-13 øvelser. Ik flere og 2-3 sæt er fint, da du jo har en høj frekvens ved FullBody 3 gange i ugen
Selvom jeg har trænet i 2 år kan jeg stadig stå foran spejlet til tider og tænke "Der er jo ikke sket en skid siden jeg startede" men målebåndet og ens omgangs kreds siger noget helt andet...
Megareksi længe leve...
Søren W skrev:hot_fifty skrev:kan snart ikke huske det mere men 3 mdr ca. Havde rigtig gode begyndergains.
Men 3 timers træning. Max 1½ når det fullbody. Tag mellem 10-13 øvelser. Ik flere og 2-3 sæt er fint, da du jo har en høj frekvens ved FullBody 3 gange i ugen
Det er noget BS, da jeg trænede sheiko tog det tit 2½ time, og det virkede ganske fint. Når nu han får resultater er det han laver sikker fint skal du/I nok se.
Moqensen skrev:Jeg venter stadig
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster