Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66297 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049749 indlæg i 100447 emner
1 nye indlæg i dag
mikkel_baech skrev:en ske......og hvis det skal være fint, med jordbærmarmelade
8800 skrev:mikkel_baech skrev:en ske......og hvis det skal være fint, med jordbærmarmelade
Haha ... nice
Bork skrev:Med stortset alt kød.
Kan æde hytteost til alt!
mikkel_baech skrev:en ske......og hvis det skal være fint, med jordbærmarmelade
vQlse skrev:Nu har jeg været nede og købe en hytteost for at smage det, og er ikke videre imponeret.. Er jeg virkelig den eneste der synes det ikke rigtig smager af noget?
Og så til spørgsmålet.. Nu fik jeg fat i en 4%'s - findes der ikke en med lavere fedt%?
Sarah1979 skrev:Cheasy laver en 1,5%. Den smager godt.
Fitness-iver skrev:vQlse skrev:Nu har jeg været nede og købe en hytteost for at smage det, og er ikke videre imponeret.. Er jeg virkelig den eneste der synes det ikke rigtig smager af noget?
Og så til spørgsmålet.. Nu fik jeg fat i en 4%'s - findes der ikke en med lavere fedt%?
Det kommer sørme an på hvilken hytteost du har købt... Den fra Thrane's mejeri - den hedder vist fynsk hytteost er verdensklasse....
Lidl har også en lav fedt% mæssig hytteost - smager føj....
Så gå efter Thrane's...
vQlse skrev:Fitness-iver skrev:vQlse skrev:Nu har jeg været nede og købe en hytteost for at smage det, og er ikke videre imponeret.. Er jeg virkelig den eneste der synes det ikke rigtig smager af noget?
Det kommer sørme an på hvilken hytteost du har købt... Den fra Thrane's mejeri - den hedder vist fynsk hytteost er verdensklasse....
Lidl har også en lav fedt% mæssig hytteost - smager føj....
Så gå efter Thrane's...
Jeg ved ikke om den slags ost kan fås i det sønderjyske, men må have mig et godt kig rundt omkring når det er så vidt.
Tak for tips'ne
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster