Intro til loggen
Hvis vi starter med det personlige, hedder jeg som den kvikke bruger nok har regnet ud fra mit navn, Jesper Møller. Jeg besidder pt. en alder på 21 år. Er født og opvokset i Salling, nærmere betegnet mellem Skive & Nykøbing Mors. Jeg har altid været meget sportslig, og brutge de første mange år af min ungdom på det lokale stadion, efter skole. Senere fik jeg færden af Styrketræning, med nogle af vennerne, men det blev kun til en omgang lalletræning, hvor den basale viden ikke var noget at råbe hurra for. Uddannelses mæssigt, har jeg gået på HHX på Skive handelsskole. Lige nu er jeg i gang med den 2 årige, elevuddannelse som salgsassistent, med speciale i tekstil. Dette resulterede også i at jeg for godt 1.5 år siden pakkede mine ting og flyttede til Viborg.
Med hensyn til skader, har jeg været lidt omkring efterhånden. Har aldrig haft brækket en knogle, men forstuvet en god del. Dertil har jeg en "dobbelt" knæskade på mit højre knæ - hvilket jeg ikke kan huske det præcise navn på, dog har jeg en form for vandbobbel som kan sætte sig i klemme engang i mellem bag knæskalden, hvilket resultere i at mit knæ "knækker" sammen. Udover dette har jeg en meget lille flænge på indensiden af min knæskal.... Dertil har jeg selvfølgelig også været en af de heldige som er blevet ramt af utallige Hold, i både ryg og nakke.
Træningen
Er først rigtig begyndt at fokusere på den seriøse træning, for godt 2 måneder siden(Træningsstart 22-8-11). Jeg har selv lavet mit Fullbody program, som jeg har sat til en periode på 3 måneder, hvorefter den får lidt rettelser, for at få det optimale ud af det. Den sidste tid har ikke bud på så meget Cardio træning, men det kommer tilbage igen.
Træningsprogram pt
Større arme på 12 uger.
Mål med træningen(2012):
Vægt 75Kg
Squat/DL: 100Kg
Bænk: 70kg
\\Jepperm
Sidst rettet af
Jepperm 15. jan 2012, 19:52, rettet i alt 9 gange.
Hård træning, giver spæk på nosserne!!