Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66615 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049842 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Moqensen skrev:Velkommen til logland.
Godt at se en person der går op i kosten også.
jesperlinde skrev:Her er lige et link jeg ville dele med jer andre, manden mistede sit job, og ødelagde sin karrier efter den udsendelse
Klud skrev:jesperlinde skrev:Her er lige et link jeg ville dele med jer andre, manden mistede sit job, og ødelagde sin karrier efter den udsendelse
Er du nu sikker på at det passer? Jeg synes eller at jeg har hørt at det er fake.
For øvrigt ser den heller ikke særlig realistisk ud. Specielt ikke da ham der med bas-stemmen snakker til sidst.
Men den er sgu sjov nok alligevel!
Bondi skrev:God griner der Jesper :mrgreen:
Og fine træninger du får fyret af. Især flotte dødløft og Military serier =D>
He, he - lige mine ord, derfor har jeg dem sjældent når vi snakker styrketræningSynes godt nok restitutions dage er svære... Man laver jo ingenting!
Bondi skrev:He, he - lige mine ord, derfor har jeg dem sjældent når vi snakker styrketræningSynes godt nok restitutions dage er svære... Man laver jo ingenting!
jesperlinde skrev:Bondi skrev:He, he - lige mine ord, derfor har jeg dem sjældent når vi snakker styrketræningSynes godt nok restitutions dage er svære... Man laver jo ingenting!
hehe, tror også bare jeg skal ha proppet nogle flere løbe turer og underarm/mave træning ind under hviledagene
Bondi skrev:jesperlinde skrev:Bondi skrev:He, he - lige mine ord, derfor har jeg dem sjældent når vi snakker styrketræningSynes godt nok restitutions dage er svære... Man laver jo ingenting!
hehe, tror også bare jeg skal ha proppet nogle flere løbe turer og underarm/mave træning ind under hviledagene
Præcis - Så sker der også lidt på hvile dagene jeg bliver sku helt desperat, hvis jeg ikke får fyret noget seriøs træning af hver dag
jesperlinde skrev:Så skal jeg ha lavet indkøbs liste til onsdag, vi får jo kostpenge her, og jeg får dem specielt udbetalt så jeg selv kan købe mad til min kost, vi får 420 kroner om ugen, så jeg skal lige ha fundet ud af hvor meget jeg selv skal ha lagt i.. Billige kanone opskrifter? wow, hit med dem!
Er det ikke det hele værd ?jesperlinde skrev:.. Og kvinderne kiggede da fint da jeg gik forbi cyklerne i min tank top(var ret så godt pumped efter alle de øvelser ), så lidt positivt var der da... Håber fandeme træningen går bedre imorgen..
Ronzefar skrev:jesperlinde skrev:Så skal jeg ha lavet indkøbs liste til onsdag, vi får jo kostpenge her, og jeg får dem specielt udbetalt så jeg selv kan købe mad til min kost, vi får 420 kroner om ugen, så jeg skal lige ha fundet ud af hvor meget jeg selv skal ha lagt i.. Billige kanone opskrifter? wow, hit med dem!
Nu jar jeg ikke lige fulgt med fra starten men hvad er det for nogle kostpenge?
henning skrev:Er det ikke det hele værd ?jesperlinde skrev:.. Og kvinderne kiggede da fint da jeg gik forbi cyklerne i min tank top(var ret så godt pumped efter alle de øvelser ), så lidt positivt var der da... Håber fandeme træningen går bedre imorgen..
Hvad kan du ønske dig mere ?
Jeg synes ellers det er nogle gode seriøse træninger, du gennemfører.
Henning
jesperlinde skrev:Ronzefar skrev:jesperlinde skrev:Så skal jeg ha lavet indkøbs liste til onsdag, vi får jo kostpenge her, og jeg får dem specielt udbetalt så jeg selv kan købe mad til min kost, vi får 420 kroner om ugen, så jeg skal lige ha fundet ud af hvor meget jeg selv skal ha lagt i.. Billige kanone opskrifter? wow, hit med dem!
Er er en narkoman og alkoholiker i bedring, og er derfor i behandling, og det er der jeg får kostpenge
Ronzefar skrev:jesperlinde skrev:Ronzefar skrev:jesperlinde skrev:Så skal jeg ha lavet indkøbs liste til onsdag, vi får jo kostpenge her, og jeg får dem specielt udbetalt så jeg selv kan købe mad til min kost, vi får 420 kroner om ugen, så jeg skal lige ha fundet ud af hvor meget jeg selv skal ha lagt i.. Billige kanone opskrifter? wow, hit med dem!
Er er en narkoman og alkoholiker i bedring, og er derfor i behandling, og det er der jeg får kostpenge
Øh okay nu føler jeg mig vist lidt dum
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster