Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63480 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048396 indlæg i 99707 emner
0 nye indlæg i dag
Spleen skrev:Er du stadig i IK99? I så fald, er der andre good guys dernede?![]()
Mvh kommende medlem
Jarlen fra aHA skrev:Spleen skrev:Er du stadig i IK99? I så fald, er der andre good guys dernede?![]()
Mvh kommende medlem
Jeg er fortsat medlem
Tak fordi du indirekte kommer mig i kategorien "Good Guy". Jeg ønsker ikke at udtale mig om de andres kategorisering af "Good/ Bad Guy" dertil må du selv droppe forbi og observere det idiotiske sisyfos arbejde der udfinder sig
Spleen skrev:Jarlen fra aHA skrev:Spleen skrev:Er du stadig i IK99? I så fald, er der andre good guys dernede?![]()
Mvh kommende medlem
Jeg er fortsat medlem
Tak fordi du indirekte kommer mig i kategorien "Good Guy". Jeg ønsker ikke at udtale mig om de andres kategorisering af "Good/ Bad Guy" dertil må du selv droppe forbi og observere det idiotiske sisyfos arbejde der udfinder sig
Naturligvis!
Ok, er det med hentydning til VL-holdene dernede eller generelt bare idioti blandt medlemmer? Jeg har lige et sidste spørgsål: Hvordan ser det ud med udstyr dernede, herunder DB's og andet?
Jarlen fra aHA skrev:Spleen skrev:Jarlen fra aHA skrev:Spleen skrev:Er du stadig i IK99? I så fald, er der andre good guys dernede?![]()
Mvh kommende medlem
Jeg er fortsat medlem
Naturligvis!
Ok, er det med hentydning til VL-holdene dernede eller generelt bare idioti blandt medlemmer? Jeg har lige et sidste spørgsål: Hvordan ser det ud med udstyr dernede, herunder DB's og andet?
Ingen kommentarer til det første
Med hensyn til udstyr har vi BBs og DBs i alle størrelser. et gammelt lorte pulldown stativ, en endnu ældre og ringere row'ish maskine og en endnu, endnu ældre og ringere leg curl maskine, derudover er der selvfølgelig nuancer af ustabile bænke, semi ødelagte dimser og andet godt. det var vist det
Hvis du tjekker klubbens VL undervisningstimer og møder op der, er der næsten altid mulighed for at blive lukket ind og prøve faciliteterne
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster