CaliWali skrev:Godt at høre, at der er ved at være styr på "alle" dine problemer, især hvis det i sidste ende ender med, at du kan blive 100% skadesfri. Og fedt at squatten kører, når nu det har været en kamp med den! Hvordan foregår det helt præcist, når du skriver at du har fået rettet dit bækken? Er det noget en kiropraktor gør, eller hvordan? Det kan vel være det, der også er galt med mig. (Jeg squatter / GM'er jo pisse skævt). Hvordan træner du piriformis? Jeg har selv en del udstrækningsøvelser jeg har fået besked på at lave af Simon, men ingen decideret træning.
Damn du må være shredded på 84kg O.o! Du bliver nødt til at begynde at logge og samtidig smide nogle nye formbilleder op
Jeg laver 2 øvelser til piriformis, den ene ligger jeg på siden med bøjet ben med en elastik og laver en udadrotation med benet, den anden ligger jeg fladt på ryggen med bøjet ben og udadrotere begge ben (Altså spreder dem) - også med elastik.
Vi rettede mit bækken ved at jeg presset alt hvad jeg kunne med hende først med gluteus, så med adducterne og så med udadrotaterne. På den måde har hiver musklerne allerede lidt i bækkenet og så tog hun ellers fat og hev alt hvad hun kunne i mit ene ben så det sagde et ordentlig knæk. Det gjorde vi gentagende gange over et par uger og nu er mine ben lige lange.
Jeg skal nok få taget et par form pics om et par kg ;)
Benjamin Reilly skrev:Hallihalløj, jeg synes vi skal sludre om noget programmering på et tidspunkt![]()
Fedt med kæreste og bækkenstabilitet.
Du hiver bare fat i mig på PB eller FB.