Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63455 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048385 indlæg i 99704 emner
1 nye indlæg i dag
Thomas-B skrev:Lyder spændende med nogle projekter i huset. Altid lækkert at indrette og lave nogle ting om.
Du må hilse familen og ønske glædelig jul og godt nytår.
Jussefar skrev:Man bliver sku aldrig for gammel til et par ture med trukket håndbremse ;)
Jeg er snart træt af at høre om din pec. Lad den dog være, kammi?!
ThomasNielsen skrev:Jussefar skrev:Man bliver sku aldrig for gammel til et par ture med trukket håndbremse ;)
Duly noted, kære ven. Jeg vil nedtone mine skriblerier herom, men ikke mit CHESTICULAR FOCUS, da det faktisk går OK.....for det meste.
Jussefar skrev:ThomasNielsen skrev:Jussefar skrev:Man bliver sku aldrig for gammel til et par ture med trukket håndbremse ;)
Duly noted, kære ven. Jeg vil nedtone mine skriblerier herom, men ikke mit CHESTICULAR FOCUS, da det faktisk går OK.....for det meste.
Du skal berette om din træning og problemer hermed. Men det pirrer mig, at du bliver ved med at irritere den! Kunne du mærke irritation i den på dine 8x42 i inc pres?
Riberrock skrev:Du er sikkert bekendt med Jacob Beermans artikler/blog om smerte, men jeg vil bare lige nævne det, for hvis det er en skade du har haft i lang tid, så vil kroppen ifølge Jacob være ekstra opmærksom/sensitiv.
ThomasNielsen skrev:26/01-2016
Hej venner, så fandt jeg sgu lige tiden til at logge igen.
I søndags blev min lille dreng døbt, hvilket var en dejlig dag. I stedet for at sove på vejen hen til kirken valgte han at sidde og grine og smile. Konsekvensen af det var, at han ved ankomst var træt og lidt pylret, hvilket i sidste ende betød at han skreg sig igennem hele kirkeseancen. Vi traf derfor en hurtig beslutning og fik i stedet for William døbt ham "lille satan".
ThomasNielsen skrev:Herudover er jeg nu oppe og dødløfte 150kg igen, hvilket kunne gøres uden gener. Øger med 10kg på gefühl - almindeligvis hver 7-14. dag. Jeg er fortsat ret sensitiv og opmærksom på baglåret, hvilket jo nok fortsætter indtil at jeg er oppe i et vægtleje jeg kan tillade mig at blive hængende i, i en periode.
Hope skrev:ThomasNielsen skrev:Herudover er jeg nu oppe og dødløfte 150kg igen, hvilket kunne gøres uden gener. Øger med 10kg på gefühl - almindeligvis hver 7-14. dag. Jeg er fortsat ret sensitiv og opmærksom på baglåret, hvilket jo nok fortsætter indtil at jeg er oppe i et vægtleje jeg kan tillade mig at blive hængende i, i en periode.
Kører du de øvrige øvelser på samme måde? Eller følger du en fast progression?
Mon din søn er ved at kunne sidde selvDet er en fantastisk tid du går i møde, med alle de nye ting han lærer
Garik skrev:Godt at se lidt fra dig igen, ThomasDaddy#2 Lyder til det går godt i det fynske
ThomasNielsen skrev:Hope skrev:ThomasNielsen skrev:Herudover er jeg nu oppe og dødløfte 150kg igen, hvilket kunne gøres uden gener. Øger med 10kg på gefühl - almindeligvis hver 7-14. dag. Jeg er fortsat ret sensitiv og opmærksom på baglåret, hvilket jo nok fortsætter indtil at jeg er oppe i et vægtleje jeg kan tillade mig at blive hængende i, i en periode.
Kører du de øvrige øvelser på samme måde? Eller følger du en fast progression?
Mon din søn er ved at kunne sidde selvDet er en fantastisk tid du går i møde, med alle de nye ting han lærer
For baglåret er det meget denne approach. Resten er lidt på dagsform i skrivende stund, da jeg render og slanker mig. Jeg prøver at vedligeholde styrken her mens vægten rasler af.
Han kan ikke helt sidde selv, men det nærmer sig. Herudover så er han blivet ret god til at stå, faktisk. Det er han ret glad ved. Kravleriet er gået lidt i stå igen. Han begyndte at lave ormen for en stund, men det gør han ikke rigtig lige nu, så jeg prøver at lokke ham lidt til at bruge benene når vi er på legetæppet. :-) Har du børn?
ThomasNielsen skrev:A1 Db BP
8x47
8x47
8x47
8x47
8x47 - Jeg køber mig inden længe et par 50mm håndvægtsstænger til at tage med i FW. Det gaffatapecirkus jeg pt. kører er ikke holdbart. Med lad os nu se hvornår det bliver. Det har jeg jo proklameret før.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster