Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63117 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048275 indlæg i 99701 emner
0 nye indlæg i dag
M Møller skrev:Lige en kommentar til det med at loade i starten: godtnok får man hurtigere styrkefremgang af at starte med at loade, men de fleste opnår større kreatinindhold i musklerne over det lange løb ved at nøjes med de 2 gram heletiden.. også self pause efter 3måneder.. men ja, der er vel forskellige meninger om det.
(har jeg ihvertfald læst et eller andet sted:S)
Har du en artikel eller noget andet, der skulle forklare hvorfor kreatin ikke må indtages sammen med mælkeholdige væsker? Eller kan du måske selv forklare det?2mas skrev:Kreatin hjælper dig så du ikke så let får mælkesyrerdanelse i musklerne, det kommer an på din vægt om hvor meget du skal indtage. Ved indtagelse må du ikke indtage det med koffein, kulsyre, citrus eller mælkeholdige væsker, men derimod vand.
Sagat skrev:Har du en artikel eller noget andet, der skulle forklare hvorfor kreatin ikke må indtages sammen med mælkeholdige væsker? Eller kan du måske selv forklare det?2mas skrev:Kreatin hjælper dig så du ikke så let får mælkesyrerdanelse i musklerne, det kommer an på din vægt om hvor meget du skal indtage. Ved indtagelse må du ikke indtage det med koffein, kulsyre, citrus eller mælkeholdige væsker, men derimod vand.
Ja ok.. Så du ved ikk hva grunden er til, at det ikke bør indtages sammen med mælkeholdige væsker er?2mas skrev:Sagat skrev:Har du en artikel eller noget andet, der skulle forklare hvorfor kreatin ikke må indtages sammen med mælkeholdige væsker? Eller kan du måske selv forklare det?2mas skrev:Kreatin hjælper dig så du ikke så let får mælkesyrerdanelse i musklerne, det kommer an på din vægt om hvor meget du skal indtage. Ved indtagelse må du ikke indtage det med koffein, kulsyre, citrus eller mælkeholdige væsker, men derimod vand.
Min far er farmaceut og har udviklet og fremstillet tabletter af kreatin for en kunde, der fik jeg en masse af hans prøvetryk, og der gav han mig den besked... så har intet på papir, kun hans udsagn.
Miw skrev:Forøget styrke
masse
udholdenhed
Hurtigere restituering
Dette er hvad folk er lovet for kreatin.
OT. er Det normalt at gaine omkring et kg om ugen når man er kreatin? har taget 1,9 kg på på en uge! - Har ikk spist sådan MEGET mere end jeg plejer. Er dette Pga at jeg har vand i mig?
Forøget styrke
masse
udholdenhed
Hurtigere restituering
Dette er hvad folk er lovet for kreatin.
rene-k skrev:Jeg har taget 4 gram kreatin hver dag i snart 8 mdr. og prøvede så lige at holde to dages pause, hvor jeg synes jeg var utrolig træt i kroppen og udmattet + at jeg synes jeg mistede lidt masse, så skyndte mig at tage det igen og er nu oppe igen...
skal man holde den pause????
rene-k skrev:jamen hvorfor, hvis det går udover muskelmasse!!!
Bjørnen skrev:Hvor lang tid går der før man når den optimale kreatinkoncentration, hvis man ikke bruger loading-periode?
Nis skrev:jeg ville anbefale at køre på denne måde
første køre du loading fase på 7 dage hvor du indtager 20g kreation fordelt på 4 omgange, dvs. 4 x 5g
efter den uge, kører du 3 månedere med 5g om dagen og efter det holder du en måndespause..
så kan du begynde forfra med loading fasen.
den har jeg altid benyttet, og har virket perfekt på mig.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster