Udstrækning + mavelir
Det blev desværre ikke til nogen løbetur idag, da der var for meget sne på vejene til morgen og har ikke tid senere.
Så det blev til lidt udstrækning, med henblik på, at fjerne noget af min svajryggethed. Da jeg har en ret kraftig anterior pelvic tilt.
Derfor blev erectoren, hoftebøjerne og rectus femoris strukket rigtig godt igennem.
derudover blev der lavet lidt for at styrke maven:
3x20 almindelige crunches - kørt langsomt og med fokus på hele tiden, at presse lænden mod gulvet.
3x15 reverse crunches.
Lidt tanker omkring den kommende George Turner cuklys.
Jeg vil lave lidt om på opbygningen af 3. dagen, hvor der skal køres dødløft og squat.
Her vil jeg droppe squatten, da jeg har valgt, at smide al træning af quads'ne på hylden et stykke tid, men henblik på at gøre noget med svajryggetheden. Derudover er mine lår rigeligt store, og får rigeligt med tæsk gennem fodbolden. Dog vil der måske blive eksperimenteret lidt med noget overhead squat:D
derudover overvejer jeg, at køre rumænsk dødløft, istedet for almindelig dødløft i cyklussen, så der kommer fokus på hams'ne. Derudover vil jeg smide lidt ekstra læg ind den dag.
Jeg har også tænkt på at køre noget mave efter 10x10 princippet den dag, det bliver nok i woodchoops
Eller reverse crunches, hvor der bare bliver mindre og mindre hældning på bænken.
I må meget gerne komme med kommentarer til ovenstående. Lyder det fornuftigt? Eller er det helt tosset?