Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63480 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048396 indlæg i 99707 emner
0 nye indlæg i dag
Birkkjaer skrev:Hey Kromann. Tillykke med loggen. Glæder mig sku til at følge med i den![]()
Har du fundet en måde at køre fri squat på?
Madsen123 skrev:Velkommen til![]()
Hvorfor kører du rear lateral raise på bryst dagen?
Birkkjaer skrev:God træning min dreng.
Godt at se at du har fået mere kropskontrol. Da du trænede med mig kunne du jo kun tage 10xBW i chin-ups, så det er dejligt at se at der er fremgang
Kromann skrev:Birkkjaer skrev:God træning min dreng.
Godt at se at du har fået mere kropskontrol. Da du trænede med mig kunne du jo kun tage 10xBW i chin-ups, så det er dejligt at se at der er fremgang
Tak tak
Ja, det er dejligt med noget fremgang, men arbejder stadig på den der fedt%. Synes sgu det er gået lidt i stå
Birkkjaer skrev:Kromann skrev:Birkkjaer skrev:God træning min dreng.
Tak tak
Ja, det er dejligt med noget fremgang, men arbejder stadig på den der fedt%. Synes sgu det er gået lidt i stå
Har kun 2 ting og sige min ven. Spis sundere og dyrk noget mere cardio træning. Det hjalp i hvertfald mig med at få skrællet mit hvalpefedt væk
Kromann skrev:Jeg ved det, men jeg synes det er en kæmpe hindring at de gamle ikke lever specielt sundt og uafbrudt kommer hjem med en masse fede ting. Men mht. cardio; er det ikke bedre at gøre det før træning end efter træning?
Birkkjaer skrev:Kromann skrev:Jeg ved det, men jeg synes det er en kæmpe hindring at de gamle ikke lever specielt sundt og uafbrudt kommer hjem med en masse fede ting. Men mht. cardio; er det ikke bedre at gøre det før træning end efter træning?
Tror det er en smagssag, men ved det faktisk ikke.
Prøv at søg lidt herinde. Tror der har været en lignende tråd omkring det emne
Kromann skrev:Birkkjaer skrev:Kromann skrev:Jeg ved det, men jeg synes det er en kæmpe hindring at de gamle ikke lever specielt sundt og uafbrudt kommer hjem med en masse fede ting. Men mht. cardio; er det ikke bedre at gøre det før træning end efter træning?
Så vidt jeg husker er det bedst helt at adskille det med mindst 4-5 timer, men så får jeg det bare ikke gjort. Får det i hvert fald gjort meget oftere, hvis jeg gør det i forbindelse med træning. Men er også ret sikker på jeg har læst i en artikel herinde det er bedre før end efter styrketræningen.
Birkkjaer skrev:Kromann skrev:Birkkjaer skrev:Kromann skrev:Jeg ved det, men jeg synes det er en kæmpe hindring at de gamle ikke lever specielt sundt og uafbrudt kommer hjem med en masse fede ting. Men mht. cardio; er det ikke bedre at gøre det før træning end efter træning?
Så vidt jeg husker er det bedst helt at adskille det med mindst 4-5 timer, men så får jeg det bare ikke gjort. Får det i hvert fald gjort meget oftere, hvis jeg gør det i forbindelse med træning. Men er også ret sikker på jeg har læst i en artikel herinde det er bedre før end efter styrketræningen.
Hvis jeg var dig ville jeg begynde NU! Med cardio træning. Fuck om det er 5 timer før eller om aften. Bare det bliver gjort inden gymnasiet. For der får du i hvertfald ikke tid til.
Men det er jo bare mig
Birkkjaer skrev:Det lyder godt. Bare igang med det samme![]()
Det skal nok blive godt
Birkkjaer skrev:Kan vi ikke få en video på dødløft og squat. Kunne godt tænke mig at se din teknik, gamle jas
Kromann skrev:Birkkjaer skrev:Kan vi ikke få en video på dødløft og squat. Kunne godt tænke mig at se din teknik, gamle jas
Puha, må jeg sgu lige finde ud af, men jeg plejer at træne alene
Birkkjaer skrev:Kromann skrev:Birkkjaer skrev:Kan vi ikke få en video på dødløft og squat. Kunne godt tænke mig at se din teknik, gamle jas
Så finder du bare et sted hvor mobilen kan stå og optager det![]()
Altid tænke positivt
Kromann skrev:Birkkjaer skrev:Kromann skrev:Birkkjaer skrev:Kan vi ikke få en video på dødløft og squat. Kunne godt tænke mig at se din teknik, gamle jas
Så finder du bare et sted hvor mobilen kan stå og optager det![]()
Altid tænke positivt
Ja men med den spasser telefon![]()
og ved godt nok heller ikke hvordan jeg skal gøre det, men nu må vi se.
Jeg kunne faktisk også godt selv tænke mig at se min teknik
The Little Kid skrev:Ser godt ud![]()
Hvad er dine nuværende PRs?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster