Nu har jeg ikke føret log i noget tid (Mere end en måned)... Begrundet af så meget demotivering. Jeg har ikke været i stand til at passe så godt på mig selv og dermed ikke fået spist eller trænet ordenligt.
Min trænings buddy har forladt mig og derfor træner jeg alene fra nu af, og jeg er sådan blevet van til at have nogen at snakke med om træning, vi plejede at bakke hinanden op.
Jeg er nu sprunget tilbage til mit tidligere program der hedder "Back-to-basics". Hvor jeg vil prøve at komme op på
105 kg i bænkpress igen. Da det er en af de øvelser der gør mig glad, men i hvert fald har jeg tabt mig rigtigt meget (Cirka 8 kilo +/-) Det er selvfølgelig træls når man går efter at bulke. Jeg vejer kun
77 kilo...
Min plan er at åbne mine gamle stats så jeg endnu engang kan leve op til mine standarder fra dengang. Jeg kan dog stadig løfte top i håndvægte. Jeg kan tage bænkpress med håndvægte der ligger på
42 kg stykket hvilket er okay, da det er en teknik man skal lære, ellers ligger jeg også på 30+ kg i dips, hvilket også er godt da det var en af mine tidligere egenskaber. Så lige nu er jeg okay tilfreds med mine stats, det eneste jeg bare skal have ekstra fokus på er ben og ryg. Jeg halter meget bagefter med ben, på en god dag kan jeg tage
90 kg i squat, men er et stort spring fra
140 kg i dødløft og det skulle jo helst hæfte efter hinanden.
Nå, men det var sådan set alt for denne gang, jeg regner måske med at skrive mine stats i løbet af her i aften hvor jeg skal ned og træne. Jeg kan formegentlig øge mit bænkpress med stang med cirka
5 kg i alt. Så jeg kan komme op på 90 kg og dernæst se om jeg kan stige noget hurtigere op på
100 kg engang om 2 uger eller noget