Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66615 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049842 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
KongKent skrev:Lækkert med billeder.
Hvis I har plads til det, gider I så uploade "dagens billeder" fra eksempelvis lørdag og søndag i én stor samlet .zip-fil og poste linket her i tråden? Så kan man downloade hele puljen og se dem i sit eget program, fremfor nedskaleret i en browser.
Bare en lille strøtanke fra én, der havde planlagt at tage derned selv og fotografere, men som er blevet forhindret.
Poliquin skrev:Ole Bak Jensen er så vanvittig cut i år!
Generelt var der rigtig mange rigtig flotte atleter. Det blir en spændende weekend!
Træbenet skrev:Poliquin skrev:Ole Bak Jensen er så vanvittig cut i år!
Generelt var der rigtig mange rigtig flotte atleter. Det blir en spændende weekend!
Skal du ikk stille op Casper? Det havde jeg da lige fået bildt mig selv ind..Og hvis ikk, Hvorfor så ikk?
Poliquin skrev:Træbenet skrev:Poliquin skrev:Ole Bak Jensen er så vanvittig cut i år!
Skal du ikk stille op Casper? Det havde jeg da lige fået bildt mig selv ind..Og hvis ikk, Hvorfor så ikk?
Haha nej det skal jeg ikke, men ved godt mange har troet det meget længe. Jeg undrer mig over hvor det rygte kommer fra, da det aldrig har været meningen i år. Jeg har hele tiden sagt, at jeg sprang over og ikke havde planer om konkurrencer foreløbig
Hvorfor - Jeg er ikke god nok/massiv nok pt.
Lyngbeck skrev:Keep 'em coming!
Så kan jeg os finde tråden igen
Ps. jeg har problemer med at se nogle af billederne.
Bay skrev:Lyngbeck skrev:Keep 'em coming!
Så kan jeg os finde tråden igen
Ps. jeg har problemer med at se nogle af billederne.
Hvilken browser bruger du?
Er det Moqensen eller mig som har billederne op du ikke kan se?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster