Jeg håber folk vil give feedback på min træning, da det er en motivationsbooster for mig, at der er andre der følger med!!
Untertegnede
Navn: Christoffer Lund
Alder: 19 år [20-07-88]
Vægt: 86 +/-
Højde: 180 +/-
Træningserfaring
Jeg har trænet elite badminton indtil 2005, hvor jeg grundet manglende motivation valgte at trappe ned. Jeg tror, at den primære kilde til manglende motivation var, at der kom andre ting, som der var mere interessant, for en teenager i rivende udvikling. I tagt med nedtrapning af min træning, fandt jeg ud af, at det egentlig ikke var noget ved kun at træne på halvt plan så højt et plan, som jeg havde gjort tidligere, så det endte med jeg stoppede helt.
I 2004 begyndte jeg at styrketræne for første gang, og det var et maskinrace uden lige, som vel egentlig ikke kommer bag på nogen. Men efter jeg blev fortrolig med MOL, blev jeg hurtigt klogere, og fandt ud af, at frivægte var vejen til til mål. Det var i denne forbindelse, jeg startede på et fullbody, bygget omkring basisøvelser, og det har jeg aldrig fortrudt :4thumbup: Indtil den dag i dag, har jeg trænet tung styrketræning (Fullbody, 2 split)
Mål med træningen
Stærk, muskuløs krop, Sundhed.
Træning
2 split, programmet er postet på s. 3
Kosttilskud
Protein pulver
- Bodylab
Bodylab Carbs
Bestrong OMEGA 369 olie
Omnimin
Homegym
Træner hjemme, og har følgende udstyr.