Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66401 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049782 indlæg i 100455 emner
0 nye indlæg i dag
wow en fed konkurrence!RasmusThorup skrev:Hver måned kårer redaktørerne i samarbejde med moderatorne månedens skribent og månedens logbog. Vinderen af titlen ’månedens skribent’ præmieres med en sponsorgave på 5 kg Bodylab Whey 80, mens månedens logbog får 2 kg Bodylab Whey 80.
Derudover uddeles et antal Bodybuilding.dk T-shirts til andre på boardet som har gjort det godt og været med i opløbet om præmierne.
Vinderne vælges ud fra følgende kriterier:
- Fagligt niveau
- Aktivitet
- Hjælpsomhed
- Humør
Og hvor logbogens vedkommende hvor spændende den er at følge.
Den 5. i hver måned offentliggøres vinderne her. Første kåring finder således sted 5. december 2006.
Bjørnen skrev::shock: Sejt!
Ved bare ikke om det til sidst ender op med at blive en kamp om proteinpulver, fremfor at chille på BBboardet.
J-S-O skrev:Bjørnen skrev::shock: Sejt!
Ved bare ikke om det til sidst ender op med at blive en kamp om proteinpulver, fremfor at chille på BBboardet.
Tja, jeg synes nu det er fint!
- konkurrencen gør jo bare at folk opper sig med henhold til kvaliteten af sine svar...
JB skrev:Spændende konkurrence, men det er da synd for ham som skal læse alle de logs igennem
Blitz skrev:JB skrev:Spændende konkurrence, men det er da synd for ham som skal læse alle de logs igennem
Logbog er JBHs område
J-S-O skrev:Blitz skrev:JB skrev:Spændende konkurrence, men det er da synd for ham som skal læse alle de logs igennem
Logbog er JBHs område
Hahah, hvem står for hvilke områder?
- det kunne være rart nok at vide hvem man skulle fedte for
Ej, det gassh!
God vind til alle
Zendium skrev:J-S-O skrev:Blitz skrev:JB skrev:Spændende konkurrence, men det er da synd for ham som skal læse alle de logs igennem
Logbog er JBHs område
Ej, det gassh!
God vind til alle
Det står ud for de forskellige områder under forum, hvem der administerer det.
J-S-O skrev:Zendium skrev:J-S-O skrev:Blitz skrev:JB skrev:Spændende konkurrence, men det er da synd for ham som skal læse alle de logs igennem
Logbog er JBHs område
Ej, det gassh!
God vind til alle
Det står ud for de forskellige områder under forum, hvem der administerer det.
Hehe det var bare hvis du ikke vidste det, så kunne jeg jo være til hjælp
Ja, det vidste jeg egentlig godt
Zendium skrev:Hehe også bare hvis du ikke vidste det, så kunne jeg være behjælpelig.
Matt skrev:Zendium skrev:Hehe også bare hvis du ikke vidste det, så kunne jeg være behjælpelig.
Fedte fedte fedte
jbh0007 skrev:LOL - hvor er i sjove
Bestikkelse og fedteri modtages gerne
archie skrev:Hvem skal vudere logbøgerne nu hvor jbh ikke er her længre?
Blitz skrev:archie skrev:Hvem skal vudere logbøgerne nu hvor jbh ikke er her længre?
Os andre!
Det har aldrig kun være ham. Det jeg skrev bare for sjov
archie skrev:Kan i ikke oprette en liste hvor man kan se hvem der er blevet månedens skribent og log gennem tiden?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster