- opdateret d. 28/06 2009
Jeg har oprettet denne logbog for at kunne holde styr på min træning og mine fremskridt.
Kommentarer modtages meget gerne, det er med til at holde motivationen oppe!

Navn: Mathias
Alder: 19 år
Højde: 182cm
Vægt: 91,7kg (morgen)
Træningstid: 2 år og 4 mån
Historie:
Inden jeg fik øjnene op for styrketræning var alt motion bandlyst! Jeg brugte næsten alt min tid på at spille Counter-Strike.. behøver jeg sige at jeg ikke havde den flotteste krop på dette tidspunkt? Jeg var absolut ikke tilfreds med min krop, men jeg tror ikke jeg havde modet og overskuddet til at gøre noget ved det da jeg på dette tidspunkt led af en meget svær depression. En dag tog min lærer mig med i fitnesscenter og jeg blev hurtigt fascineret af at løfte gammelt jern. Jeg brugte dog kun maskiner og spiste også som jeg nu havde lyst til. Jeg begyndte at læse om træning på nettet og fandt ud af at der skulle mad til for at vokse, god mad! Herfra begyndte det at tage fart med god kost og træning (frivægte).
Kosttilskud:
Bodylab whey 80
Bodylab slow release (kasein)
Omnimin
Fiskeolie
Program erfaringer:
Fullbody
2-split
Alternativ Hypertrofi-træning af TJ
Smolov Jr. (bænkpres)
Større arme på 12 uger
HST
Maxløft indtil d. 24/12 07
Bænk: 95kg
Squat: 110kg
Dødløft: 145kg
Total: 350kg
Maxløft indtil d. 28/6 08
Bænk: 110
Squat: 150kg
Dødløft: 160kg
Total: 420kg
Jeg glæder mig hver eneste gang jeg skal ned at træne. Jeg elsker at give mig fuldt ud, og så falde om af træthed bagefter. Jeg kan rigtig godt li' at man er nød til at spise sundt og godt for at få gode resultater. Det er rart at vide at man gør noget godt for sin krop, modsat så mange andre unge idag desværre. Jeg elsker at se mig selv vokse uge for uge, måned for måned. Det er noget der holder motivationen og selvtilliden oppe!